Panel słoneczny Ezviz - D

- 10%

zdjęcie ilustracyjne

Panel słoneczny Ezviz - D
Panel słoneczny Ezviz - D
Panel słoneczny Ezviz - D
Kod produktu
32122476
OEM
EZVIZ307700304
Punkty lojalnościowe: 5
0 ocen
W magazynie 1 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

131,31 zł

118,73 zł

96,53 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 118,73 zł
W magazynie 1 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

118,73 zł

131,31 zł

96,53 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Panel słoneczny EZVIZ - D

Doświadcz nieprzerwanej ochrony dzięki czystej energii.

Nie trzeba już ręcznie ładować kamer EZVIZ za pomocą akumulatorów.

Dzięki panelowi słonecznemu kamera pozostaje naładowana przez cały dzień.

Kompaktowy i wysoce wydajny

Wystarczy kilka godzin bezpośredniego nasłonecznienia i kamera będzie działać.

Panel wykonany jest z wysokowydajnych monokrystalicznych ogniw krzemowych.

Dostarcza do 4,2 W mocy.

Trwałość w każdych warunkach pogodowych

Panel posiada wytrzymałą ramę i śruby ze stali nierdzewnej.

Jest odporny na deszcz, kurz, śnieg i słońce.

Wystarczy ją zamontować i cieszyć się nieprzerwaną mocą słońca.

Łatwa i elastyczna instalacja

Regulowany uchwyt obraca się o 360°, a 4-metrowy kabel zapewnia niesamowitą elastyczność.

Zamontuj kamerę bezpieczeństwa tam, gdzie jest potrzebna, a następnie znajdź nasłonecznione miejsce do zamontowania panelu słonecznego.

Dane techniczne:

  • Napięcie obwodu przerwanego: 7,2 V ±5%
  • Prąd zwarciowy: 740 mA ±5%
  • Napięcie zasilania: 6,0 V ±5%
  • Maks. prąd zasilania: 700 mA ±5%
  • Maks. moc: 4,2 W
  • Wydajność ogniwa słonecznego: 21,60%
  • Stopień ochrony IP: IP65
  • Temperatura pracy: -20 do 60 °C, wilgotność maks. 90% (bez kondensacji)

Dane mechaniczne:

  • Typ ogniwa słonecznego: monokrystaliczne ogniwa słoneczne
  • Wymiary produktu: 222,6 x 155,9 x 14,9 mm
  • Wymiary opakowania: 230 x 161 x 78 mm
  • Waga: z pokrywą: 611 g, obudowa panelu bez uchwytu: 334 g

Zawartość opakowania:

  • Panel słoneczny D EZVIZ
  • Regulowany wspornik montażowy
  • Zestaw śrub
  • Szablon wiercenia
  • Skrócona instrukcja obsługi

Certyfikaty:

RoHS \ WEEE \ REACH

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29971 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

84% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni