Panel słoneczny Ezviz - D
131,31 zł
118,73 zł
96,53 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Panel słoneczny EZVIZ - D
Doświadcz nieprzerwanej ochrony dzięki czystej energii.
Nie trzeba już ręcznie ładować kamer EZVIZ za pomocą akumulatorów.
Dzięki panelowi słonecznemu kamera pozostaje naładowana przez cały dzień.
Kompaktowy i wysoce wydajny
Wystarczy kilka godzin bezpośredniego nasłonecznienia i kamera będzie działać.
Panel wykonany jest z wysokowydajnych monokrystalicznych ogniw krzemowych.
Dostarcza do 4,2 W mocy.
Trwałość w każdych warunkach pogodowych
Panel posiada wytrzymałą ramę i śruby ze stali nierdzewnej.
Jest odporny na deszcz, kurz, śnieg i słońce.
Wystarczy ją zamontować i cieszyć się nieprzerwaną mocą słońca.
Łatwa i elastyczna instalacja
Regulowany uchwyt obraca się o 360°, a 4-metrowy kabel zapewnia niesamowitą elastyczność.
Zamontuj kamerę bezpieczeństwa tam, gdzie jest potrzebna, a następnie znajdź nasłonecznione miejsce do zamontowania panelu słonecznego.
Dane techniczne:
- Napięcie obwodu przerwanego: 7,2 V ±5%
- Prąd zwarciowy: 740 mA ±5%
- Napięcie zasilania: 6,0 V ±5%
- Maks. prąd zasilania: 700 mA ±5%
- Maks. moc: 4,2 W
- Wydajność ogniwa słonecznego: 21,60%
- Stopień ochrony IP: IP65
- Temperatura pracy: -20 do 60 °C, wilgotność maks. 90% (bez kondensacji)
Dane mechaniczne:
- Typ ogniwa słonecznego: monokrystaliczne ogniwa słoneczne
- Wymiary produktu: 222,6 x 155,9 x 14,9 mm
- Wymiary opakowania: 230 x 161 x 78 mm
- Waga: z pokrywą: 611 g, obudowa panelu bez uchwytu: 334 g
Zawartość opakowania:
- Panel słoneczny D EZVIZ
- Regulowany wspornik montażowy
- Zestaw śrub
- Szablon wiercenia
- Skrócona instrukcja obsługi
Certyfikaty:
RoHS \ WEEE \ REACH
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.