Odkurzacz SVS 1010WH SENCOR
224,04 zł
212,41 zł
172,69 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Odkurzacz SENCOR SVS 1010WH
Zachowanie świeżości i jakości żywności
Pakowanie za pomocą tego urządzenia wydłuża okres przydatności żywności do spożycia nawet pięciokrotnie. Zachowuje wszystkie wartości odżywcze i oryginalny smak świeżej żywności. Jednocześnie zapobiega wysychaniu i wysychaniu.
Intuicyjna obsługa
Naciśnij jeden przycisk, aby aktywować dowolny program. Urządzenie jest wyposażone w antypoślizgowe nóżki zapewniające bezpieczną pracę. Dostępna jest również opcja odkurzania.
Praktyczne akcesoria
Urządzenie można podłączyć do węża w celu zewnętrznego odsysania próżniowych pudełek, słoików, butelek itp. Wąż znajduje się w zestawie, podobnie jak podstawowy zestaw profesjonalnych folii próżniowych.
Bezpieczne uszczelnienie i izolacja
Uszczelnienie odbywa się za pomocą jednolitego, szczelnego zgrzewu o grubości 2 mm. W ten sposób żywność jest odizolowana od nieprzyjemnych zapachów z lodówki lub zamrażarki.
Funkcje bezpieczeństwa
Urządzenie jest wyposażone w kontrolki LED i termiczny bezpiecznik zabezpieczający przed przegrzaniem.
Podgrzewanie i rozmrażanie żywności
Żywność w torbie można bezpiecznie podgrzewać i rozmrażać. Urządzenie jest kompatybilne z kilkoma rodzajami folii.
Odpowiedni dla
- Przechowywanie żywności w lodówce lub zamrażarce
- Marynowanie żywności w próżni
- Gotowanie metodą sous-vide
Zawartość opakowania
Zgrzewarka do folii próżniowej, rura próżniowa, 5 worków próżniowych 20 × 30 cm, 1 folia próżniowa 20 × 200 cm
Specyfikacja techniczna
- Waga: 1,27 kg
- Wymiary: 65 × 355 × 155 mm
- Moc: 110 W
- Zasilanie: sieciowe
- Wydajność sprężarki: 12 l/min | -0,8 bara
- Maksymalna szerokość rolek i folii: 30 cm
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.