Odkurzacz SVC 9000BK 4AAA EcoPower SENCOR
603,49 zł
599,90 zł
487,72 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Odkurzacz SENCOR SVC 9000BK 4AAA EcoPower
EAN: 8590669234615
Doskonała wydajność i efektywność
Moc 4AAA ECO zapewnia doskonałe odkurzanie każdej powierzchni.
Kompletna pielęgnacja z akcesoriami zapewnia najlepsze rezultaty w każdym czyszczeniu.
Filtr Clean Air HEPA H13 zapewnia doskonałą filtrację odpowiednią dla alergików.
Klasa efektywności energetycznej: A
Klasa skuteczności odkurzania dywanów: A
Klasa wydajności odkurzacza do podłóg twardych: A
Klasa emisji pyłu odkurzacza: A
Cicho i wygodnie
Technologia Extreme Silence 69 dB(A) zapewnia wyjątkowo ciche odkurzanie.
Wydłużona metalowa rura teleskopowa XXL z łatwą regulacją ergonomicznej wysokości roboczej.
Miękkie kółka zapewniają ochronę podłogi i cichy ruch odkurzacza.
Pozioma i pionowa pozycja parkowania dyszy podłogowej ułatwia przechowywanie lub przerwy podczas odkurzania.
Ochrona i regulacja
Pokrycie 616 m2 dla minimalnej liczby zmian gniazdek elektrycznych.
Bardzo duży zasięg 14 m (długość kabla 11 m).
Automatyczne zwijanie kabla.
Elektroniczna kontrola mocy ssania z wyświetlaczem LED.
Wskaźnik LED napełnienia worka na kurz.
Akcesoria
Uniwersalna dysza podłogowa z wysuwanymi kółkami ułatwiającymi przemieszczanie.
Akcesoria umieszczone w uchwycie na rączce odkurzacza: ssawka szczelinowa, ssawka szczotkowa.
Dostarczane akcesoria: uniwersalna dysza podłogowa, turboszczotka, mini turboszczotka, dysza do podłóg twardych, długa elastyczna dysza szczelinowa, dysza szczotkowa, dysza szczelinowa.
Syntetyczny worek na pył o pojemności 4 l zapewnia lepszą filtrację i higieniczne usuwanie pyłu.
Parametry techniczne
Wymiary (długość × szerokość × wysokość): 493 × 341 × 242 mm
Waga: 5,6 kg
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.