Odkurzacz SVC 6920OR 4AAA EcoPower SENCOR
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Odkurzacz SENCOR SVC 6920OR 4AAA EcoPower
EAN: 8590669272747
Cechy
- Typ: odkurzacz workowy
- Wydajność: 4AAAA ECO Power
- Moc: silnik ECO o mocy 750 W
- Poziom hałasu: 75 dB(A) (technologia Silence)
- Filtr: Filtr HEPA H13
- Promień działania: 10 m
- Długość kabla: 7 m
- Pokrycie: 314 m2
- Waga: 4,9 kg
- Wymiary: 390 × 315 × 215 mm
Opis
SENCOR SVC 6920OR to odkurzacz workowy z najlepszą oceną 4AAA Eco Power. Odkurzacz wyposażony jest w mocny silnik 750W ECO, który gwarantuje doskonałą siłę ssania i długą żywotność.
Filtr HEPA H13 umożliwia wychwytywanie najmniejszych cząsteczek kurzu i alergenów, dzięki czemu jest idealny dla alergików, rodziców z małymi dziećmi lub osób starszych.
Odkurzacz jest cichy dzięki technologii Silence, która nie przekracza 75 dB(A). Moc odkurzacza można regulować w 16 stopniach za pomocą regulatora obrotowego.
SENCOR SVC 6920OR jest wyposażony w szeroką gamę akcesoriów Complete Care, które umożliwiają odkurzanie różnych rodzajów podłóg, ale także narożników, wąskich przestrzeni, a nawet samochodu.
Akcesoria
- Uniwersalna dysza podłogowa
- Dysza żwirowa
- Dysza szczotki
- Gąbka tapicerska
- Długa elastyczna dysza szczelinowa
- Turboszczotka
- Mini turboszczotka
- Gąbki do podłóg twardych
- 3 l syntetyczny worek na kurz
Wymienne worki i filtry
- Filtry SVX 016HF dla SVC 68x/69xx SENCOR
- Worki SVC 68x (5 sztuk)
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.