MOVINO MAGNESIUM PRO, czarno-miętowy

- 20%

zdjęcie ilustracyjne

MOVINO MAGNESIUM PRO, czarno-miętowy
MOVINO MAGNESIUM PRO, czarno-miętowy
MOVINO MAGNESIUM PRO, czarno-miętowy
MOVINO MAGNESIUM PRO, czarno-miętowy
MOVINO MAGNESIUM PRO, czarno-miętowy
MOVINO MAGNESIUM PRO, czarno-miętowy
MOVINO MAGNESIUM PRO, czarno-miętowy
Kod produktu
8R-019-BM
Producent
Movino
Punkty lojalnościowe: 22
0 ocen
W magazynie 16 szt, jutro u Ciebie

574,14 zł

457,76 zł

372,16 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 457,67 zł
W magazynie 16 szt, jutro u Ciebie

457,76 zł

574,14 zł

372,16 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

MOVINO MAGNESIUM PRO, Black-Mint 2022

Stop magnezu

Ultralekki, 75% lżejszy od stali i 33% lżejszy od aluminium.

Niska waga ułatwiająca obsługę.

Wysoka sztywność i doskonałe tłumienie drgań.

Opony EVA

Ultralekki i wytrzymały.

Odporność na przebicie.

Bezobsługowy, nie wymaga pompowania.

Bezpieczeństwo

Brak blokady kierownicy dla bezpieczniejszych upadków.

Większa kontrola i płynniejsza jazda.

Brak hamulca do naturalnego hamowania stopą.

Szybka budowa

90% wstępnie zmontowane.

Gotowy do pracy w 10 minut.

Specyfikacje

  • Model: MAGNESIUM PRO
  • Rama: Stop magnezu
  • Opony: pianka EVA
  • Waga: 2,50 kg
  • Maks. waga użytkownika: 30 kg
  • Wysokość kierownicy: 55-61 cm
  • Wysokość siodełka: 31-42 cm
  • Szerokość kierownicy: 41 cm
  • Długość: 87 cm
  • Średnica koła: 28 cm
  • Hamulec: Nie
  • Wiek dziecka: 2-5 lat

SKITT.cz - Oficjalny dystrybutor MOVINO w Czechach i na Słowacji

Wyłączny przedstawiciel marki Movino.

Bezproblemowy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.

Części zamienne w magazynie.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.skitt.cz/znacka/movino

Parametry

Rodzaj produktu
Rozmiar koła
Waga
Maksymalna ładowność
Regulowana wysokość kierownicy
Typ koła

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29783 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

90% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni