Mobilny klimatyzator Solight 9000 BTU, inteligentne WiFi, chłodzenie, osuszanie, wentylator
1 182,49 zł
961,37 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Klimatyzator przenośny Solight 9000 BTU
Chłodzenie, osuszanie i wentylacja w jednym.
Wydajność chłodzenia
9000 BTU/h, co odpowiada 2,5 kW.
Klasa energetyczna
Należy do klasy A, co zapewnia wysoką wydajność.
Smart WiFi
Sterowanie klimatyzatorem za pomocą aplikacji mobilnej Smart Life/Tuya.
Silnik z falownikiem
Zapewnia wyższą wydajność, trwałość i długowieczność.
Elementy sterujące
Cyfrowy wyświetlacz i pilot zdalnego sterowania ułatwiają obsługę.
Wyłącznik czasowy i termostat
Ustaw, kiedy klimatyzator ma działać i jaką temperaturę ma utrzymywać.
Tryb nocny
Komfortowe chłodzenie bez zakłócania snu.
Kółka toczne
Łatwe przenoszenie klimatyzatora tam, gdzie jest potrzebny.
Prędkości wentylatora
Dwie prędkości cyrkulacji powietrza 300 i 220 m3/h.
Wydajność osuszania
Do 28 litrów wody dziennie.
Pojemność pojemnika na wodę
Pojemnik może pomieścić do 0,7 litra wody.
Ustawienia temperatury
Temperaturę można ustawić w zakresie od 17 do 30°C.
Nadaje się do pomieszczeń
Idealny do pomieszczeń o powierzchni do ok. 25 m2 (60 m3).
W zestawie
Pilot zdalnego sterowania, uszczelka okienna z wężem 1,5 m i adapterami.
Wymiary i waga
340 × 694 × 300 mm (wys. × szer. × gł.), waga 21,5 kg.
Czynnik chłodniczy
Bezpieczny czynnik chłodniczy R290/140 g.
Moc
220-240 V / 50 Hz (długość kabla 180 cm).
Kolor
Nowoczesny biały kolor.
Może Cię również zainteresować
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.






