Mi Odkurzacz G10
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Mi Odkurzacz G10 - Brud nie ma szans!
Wyświetlacz TFT
Odkurzacz Mi G10 posiada miękki, czytelny i dobrze zorganizowany wyświetlacz, który pokazuje aktualne ustawienia trybu, stan baterii, ładowanie i język. W trybie ciągłym nie jest konieczne ciągłe naciskanie przycisku zasilania.
Wymienna bateria
Akumulator odkurzacza G10 ma czas ładowania 3,5 godziny i oferuje do 65 minut pracy w trybie eko. Wyjmowana bateria ma konstrukcję zatrzaskową, dzięki czemu możesz z łatwością podwoić czas pracy odkurzacza. Stacja dokująca służy do jednoczesnego ładowania odkurzacza i akumulatora (dodatkowy akumulator nie wchodzi w skład zestawu).
Silne czyszczenie
Najnowszy silnik cyfrowy obraca się z prędkością 125 000 obr./min, dzięki czemu wytwarza maksymalną moc ssania 150 W, czyli o 25% większą niż w poprzedniej generacji
Inteligentny moment obrotowy
Główna szczotka G10 może odkurzać zarówno twarde podłogi, jak i dywany. W trybie automatycznym może automatycznie dostosować moc ssania do różnych rodzajów podłóg. Konstrukcja szczoteczki poprawia efekt przeciwzwojowy.
Filtruje 99,97% zanieczyszczeń
Ulepszona filtracja 12-cyklonowa skuteczniej przenosi brud do pojemnika, zapobiegając zatykaniu się filtra. Filtr HEPA zapewnia czyste powietrze podczas odkurzania. Zmywalne elementy są jednocześnie bezpieczne i niedrogie.
0.6L zdejmowany kosz
Opróżnianie jest bardzo łatwe, wystarczy jedno kliknięcie. Duża objętość kosza gwarantuje rzadsze opróżnianie, a dzięki wyjmowanemu koszowi łatwiej go wyczyścić.
Specyfikacja techniczna
- Kolorowy wyświetlacz LCD: tak, ekran TFT
- Bateria: 3000 mAh 25,2 V, wymienna
- Silnik: 125 tys. obr./min
- Moc ssania: 150 W
- Tryby i czas: 3 tryby prędkości (10/30/65min)
- Czas ładowania: 3,5h
- Cyklony: 12
- Poziom hałasu: 79dBA
- Dodatkowe funkcje: mopowanie, zamek cyfrowy
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.