MANHATTAN Hi-Speed USB Device Cable, Type-A Male / Micro-B Male, 3 m, czarny
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Kabel MANHATTAN Hi-Speed USB Device Cable
Typ kabla: USB 2.0 Standard-A męski do USB 2.0 Micro-B męski
Kolor: czarny
Długość: 3 metry
Łączenie bez komplikacji
Kabel MANHATTAN Hi-Speed USB 2.0 zapewnia łatwe podłączanie urządzeń peryferyjnych USB do komputerów i laptopów.
Uniwersalne zastosowanie
Idealny do użytku z zewnętrznymi pakietami USB, koncentratorami i innymi urządzeniami typu plug-and-play.
Prędkość maksymalna
Obsługuje prędkość transferu danych do 480 Mb/s, zapewniając szybką i niezawodną transmisję.
Wysokiej jakości konstrukcja
- Niklowane styki
- Cieniowanie
- W pełni wyprofilowana pięta z odciążeniem trakcji
Zapewnia niezawodną łączność, maksymalną przewodność i minimalną utratę danych przy minimalnych zakłóceniach EMI.
Dożywotnia gwarancja
Kabel MANHATTAN Hi-Speed USB Device Cable jest objęty dożywotnią gwarancją.
Specyfikacja techniczna
- Normy i certyfikaty: UL 2725, USB 2.0
- Złącza: USB 2.0 Standard-A męskie, USB 2.0 Micro-B męskie, niklowane, kształtowana osłona z PVC
- Kabel: przewody 28 AWG, ekranowane
- Wytrzymałość napięciowa: 300 VDC 10 ms
- Rezystancja izolacji: 5 MΩ
- Rezystancja styków: 10 Ω
- Termiczna osłona z tworzywa sztucznego: Tak
W opakowaniu znajduje się kabel Hi-Speed USB Device Cable firmy MANHATTAN.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.