Lokówka na gorące powietrze SHS 7551RD SENCOR
129,19 zł
122,15 zł
99,31 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Lokówka na gorące powietrze SENCOR SHS 7551RD
SENCOR SHS 7551RD to lokówka na gorące powietrze, która pomaga stworzyć idealną fryzurę na każdą okazję.
Kontrola temperatury
Lokówka oferuje 2 ustawienia temperatury dla maksymalnego komfortu i wydajności.
Zimne powietrze
Posiada również przycisk zimnego powietrza, który pozwala szybko utrwalić fryzurę.
Jonizacja
Urządzenie jest wyposażone w funkcję jonizacji z efektem antystatycznym dla gładkich i lśniących włosów. Wskaźnik świetlny jonizacji pomaga zachować kontrolę nad procesem.
Wymienne przystawki
SENCOR SHS 7551RD posiada 7 wymiennych nasadek do różnych fryzur.
- Koncentrator
- Szczypce do loków (średnica 18 mm, długość robocza 115 mm)
- Szczotka okrągła (średnica 20 mm, długość robocza 95 mm)
- Półszczotka (szerokość 39 mm, długość robocza 90 mm)
- Okrągła szczotka z wysuwanymi kolcami (średnica 28 mm, długość robocza 100 mm)
- Duża okrągła szczotka (średnica 31 mm, długość robocza 110 mm)
- Szczotka prostująca (szerokość 38 mm, długość robocza 90 mm)
Funkcje praktyczne
Lokówka została zaprojektowana z myślą o łatwej i szybkiej wymianie nasadek z blokadą bezpieczeństwa. Dzięki pętli do zawieszania można łatwo przechowywać lokówkę. Końcówka przewodu obraca się o 360°, co zapobiega skręcaniu i plątaniu się przewodu.
Bezpieczeństwo
SENCOR SHS 7551RD jest wyposażony w bezpiecznik przed przegrzaniem zapewniający maksymalne bezpieczeństwo podczas użytkowania.
Wejście zasilania
Moc tego modelu wynosi 1000 W, co gwarantuje wysoką wydajność i szybkie suszenie włosów.
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.