Livington SmartCHILL - Szybkie chłodzenie i orzeźwienie
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Mały i mocny - najłatwiejszy sposób na ochłodzenie i odświeżenie
Praktyczna funkcja obracania równomiernie rozprowadza zimne powietrze wokół Ciebie
Do 12 godzin chłodzenia przy jednym napełnieniu zbiornika
Zmywalny filtr SMART
Chłodzi i nawilża powietrze czystą wodą - całkowicie bez chemii
Niezwykle niskie zużycie energii, wysoki stopień chłodzenia
3 poziomy ustawień chłodzenia i prędkości: idealnie dopasowane do Twoich potrzeb
Wbudowana lampka nocna LED z 2 poziomami regulacji intensywności
Przyjemnie cichy: idealny do sypialni, pokoju dziecięcego lub biura
Nie wymaga instalacji, wystarczy podłączyć do standardowego gniazdka
Kompaktowy i przenośny: chłodzi powietrze tam, gdzie go potrzebujesz
ORYGINAŁ znany z TV!
Po sprzedaniu ponad miliona mini chłodnic powietrza Arctic Air, MediaShop powraca z kolejną chłodnicą powietrza przyszłości, która chłodzi powietrze bez użycia środków chemicznych: Livington SmartCHILL jest tutaj! To genialna miniwieża z ogromną mocą chłodzenia! Dwukrotnie większy i ponad dwukrotnie silniejszy niż jego konkurencja!
Livington SmartCHILL - Twój osobisty, ulepszony system chłodzenia, który zamienia gorące i wydychane powietrze w każdym pomieszczeniu w przyjemną, chłodną oazę. A co najlepsze: Livington SmartCHILL zużywa mniej energii niż standardowa żarówka energooszczędna.
Jego sekret tkwi w technologii hydro-chill: zasysa gorące powietrze do urządzenia, Livington SmartCHILL zwilża je kroplami zimnej wody, a jednocześnie filtr SMART chłodzi je, dzięki czemu wychodzi czyste, świeże, chłodne powietrze.
Miniwieża działa absolutnie cicho i działa do 12 godzin przy jednym napełnieniu zbiornika! Idealnie sprawdza się w upalne letnie dni i noce - chłodniejsze, czystsze i bardziej wilgotne powietrze to głęboki sen, w którym możesz się zrelaksować!
Bez względu na to, gdzie jesteś w upalne lato, Livington SmartCHILL zapewni Ci chłodne, świeże powietrze w salonie, gorącej kuchni, przegrzanej sypialni, pokoju dziecięcym, dusznym biurze czy warsztacie i zawsze będziesz czuł się komfortowo.
Po prostu napełnij Livington SmartCHILL zimną wodą, naciśnij przycisk zasilania, a urządzenie będzie działać przez niesamowite 12 godzin na jednym napełnieniu!
Nasza wskazówka: im zimniejsza woda napełnisz urządzenie, tym wyraźniejszy efekt chłodzenia. Możesz również dodać kostki lodu do wody dla jeszcze lepszego efektu.
Dzięki trzem poziomom ustawień zimna i prędkości możesz poczuć przyjemne, chłodne powietrze w swojej okolicy podczas najgorętszych letnich dni.
Dodatkowo urządzenie wyposażone jest w funkcję obracania: dzięki czemu poczujesz chłodzenie dokładnie tam, gdzie tego potrzebujesz.
Livington SmartCHILL jest znacznie cichszy niż np. zwykły wentylator, chociaż chłodzi powietrze, a nie tylko wieje.
Urządzenie posiada również wbudowaną lampkę nocną LED, z dwoma ustawieniami intensywności. Ty i cała Twoja rodzina w końcu będziecie spać całą noc!
Urządzenie pracuje z czystą wodą całkowicie bez chemii, jest przyjazne dla środowiska i wyjątkowo oszczędza energię elektryczną.
Szczegóły techniczne:
Wysokość: 30,6 cm, średnica 21,1 cm
Wejście: 100-240 V ~ 50 / 60 Hz 0,4 A maks.
Wyjście: 12 V 1,0 A | IP20
Długość kabla: 1800 mm
Pojemność zbiornika 1,2 l
Maks. czas: 12 godzin
Prędkość wiatru: 4,6 m/s
Pobór mocy: 12 watów
Filtr: wymienny i zmywalny (ręcznie lub w górnej komorze zmywarki)
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.