Lauben Stick Vacuum 2in1 Pet Plus 400BC
952,87 zł
946,60 zł
769,59 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Lauben Stick Vacuum 2in1 Pet Plus 400BC
Maksymalna wydajność, minimalny wysiłek
Siła ssania do 105 AW (do 30 kPa).
Odkurzacz dostosowuje się do stopnia zabrudzenia.
Dba o każdą powierzchnię
Uniwersalna szczotka elektryczna do wszystkich rodzajów podłóg.
Głowica z systemem zapobiegającym puszeniu się włosów.
Elastyczny drążek z przegubem ułatwia czyszczenie pod meblami.
Stylowy i higieniczny pomocnik
Ponadczasowy design z czarnym matowym wykończeniem.
Wystarczy opróżnić pojemnik i kontynuować czyszczenie.
Cechy
- Wysoka siła ssania do 105 AW (do 30 kPa).
- Urządzenie działa jako odkurzacz sztyftowy i odkurzacz ręczny.
- Głowica odkurzacza wyposażona w oświetlenie LED.
- Odkurzacz bezprzewodowy.
- Automatyczna regulacja mocy i wykrywanie zanieczyszczeń.
- Elastyczny pręt z przegubem.
- Uniwersalna głowica ze szczotką napędzaną silnikiem.
- System zapobiegający splątaniu.
- Filtry antyalergiczne.
- Wielostopniowa filtracja.
- 3 tryby zasilania.
- Praktyczne przechowywanie w podstawce ładującej lub ściennym uchwycie ładującym.
- Waga 1,5 kg.
- Łatwa konserwacja.
- Czas pracy do 35 minut na jednym ładowaniu.
Parametry
- Bateria: 2000 mAh
- Moc: 400 W / 105 AW
- Czas użytkowania na jednym ładowaniu: do 35 min.
- Liczba trybów: 3
- Automatyczne wykrywanie zanieczyszczeń i regulacja mocy: Tak
- Pojemność pojemnika na odpady: 0,8 l
- Elastyczny pręt z przegubem: Tak
- Filtr HEPA: tak
- Filtr zmywalny: tak
- Oświetlenie LED głowy: tak
- Mocowanie tapicerki 2w1: Tak
- Przystawka szczelinowa: tak
- Uniwersalna szczotka z silnikiem nadaje się również do sierści zwierząt domowych: tak
- System zapobiegający obracaniu się: Tak
- Rodzaj powierzchni: Do wszystkich rodzajów podłóg
- Szerokość części ręcznej: 120 mm
- Wysokość: 98 cm
- Waga: 1,5 kg
- Typ odkurzacza: ręczny, kijowy, bezprzewodowy
- Materiał: tworzywo sztuczne, metal
- Bezworkowy: Tak
- Typ: 2w1
Zawartość opakowania
- Jednostka główna
- Głowica z oświetleniem LED, zmotoryzowaną szczotką i zapobiegającym plątaniu się włosów wyposażeniem
- 2w1 Przystawka do tapicerki, przystawka szczelinowa
- Elastyczny drążek dla lepszego dostępu pod meble
- Adapter
Szeroka gama akcesoriów dostępnych do zakupu
- Mop obrotowy z napędem, który również odkurza
- Podstawka ładująca lub ścienny uchwyt ładujący
- Węże elastyczne
- Przystawka do pyłu i wysokości
- Głowica ze światłem LED i dwiema wymiennymi szczotkami do twardych podłóg, dywanów i sierści zwierząt.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.