Latarnia LEDLENSER ML4
190,71 zł
150,36 zł
122,24 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Latarnia LEDLENSER ML4
LEDLENSER ML4 to kompaktowa latarka, która zaskakuje swoją wydajnością i elastycznością. Jej miniaturowe wymiary (97 x 34,5 x 29 mm) ułatwiają przenoszenie i przechowywanie.
Wydajne oświetlenie
Pomimo swoich rozmiarów, ML4 jest w stanie wytworzyć do 300 lumenów światła. Żywotność baterii wynosi do 45 godzin na jednym ładowaniu, co czyni ją idealnym towarzyszem podczas biwakowania, wędrówek lub w sytuacjach awaryjnych.
Odporność i elastyczność
ML4 posiada certyfikat IP66, co oznacza, że jest odporna na kurz i wodę. Dzięki karabińczykowi można go łatwo przymocować do plecaka lub paska.
Podwójne zasilanie i ładowanie
Latarka jest wyposażona w funkcję Dual Power, która umożliwia korzystanie ze zwykłej baterii AA w przypadku, gdy źródło zasilania nie jest dostępne. Do latarki dołączony jest magnetyczny kabel ładujący, umożliwiający łatwe i szybkie ładowanie.
Specyfikacje
- Strumień świetlny: 300/150/50/5 lm
- Czas podświetlenia: -/2,5/8/45 h
- Waga: 71 g
- Pojemność baterii: 750 mAh
- Ładowanie: tak - ładowanie magnetyczne
- LED: światło zimne, światło czerwone
- Tryby podświetlenia: Niska moc, Średnia moc, Moc, Wzmocnienie, Mruganie
- Certyfikat odporności: IP66
- Bateria: 1x 14500 li-ion lub bateria alkaliczna AA
Zawartość opakowania
- Latarnia ML4
- Magnetyczny kabel do ładowania
- Akumulatory
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.