Latarnia LEDLENSER ML4

- 21%

zdjęcie ilustracyjne

Latarnia LEDLENSER ML4
Latarnia LEDLENSER ML4
Latarnia LEDLENSER ML4
Latarnia LEDLENSER ML4
Latarnia LEDLENSER ML4
Kod produktu
3824289
OEM
502053
Producent
Ledlenser
Punkty lojalnościowe: 7
0 ocen
W magazynie 1 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

190,71 zł

150,36 zł

122,24 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 168,03 zł
W magazynie 1 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

150,36 zł

190,71 zł

122,24 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Latarnia LEDLENSER ML4

LEDLENSER ML4 to kompaktowa latarka, która zaskakuje swoją wydajnością i elastycznością. Jej miniaturowe wymiary (97 x 34,5 x 29 mm) ułatwiają przenoszenie i przechowywanie.

Wydajne oświetlenie

Pomimo swoich rozmiarów, ML4 jest w stanie wytworzyć do 300 lumenów światła. Żywotność baterii wynosi do 45 godzin na jednym ładowaniu, co czyni ją idealnym towarzyszem podczas biwakowania, wędrówek lub w sytuacjach awaryjnych.

Odporność i elastyczność

ML4 posiada certyfikat IP66, co oznacza, że jest odporna na kurz i wodę. Dzięki karabińczykowi można go łatwo przymocować do plecaka lub paska.

Podwójne zasilanie i ładowanie

Latarka jest wyposażona w funkcję Dual Power, która umożliwia korzystanie ze zwykłej baterii AA w przypadku, gdy źródło zasilania nie jest dostępne. Do latarki dołączony jest magnetyczny kabel ładujący, umożliwiający łatwe i szybkie ładowanie.

Specyfikacje

  • Strumień świetlny: 300/150/50/5 lm
  • Czas podświetlenia: -/2,5/8/45 h
  • Waga: 71 g
  • Pojemność baterii: 750 mAh
  • Ładowanie: tak - ładowanie magnetyczne
  • LED: światło zimne, światło czerwone
  • Tryby podświetlenia: Niska moc, Średnia moc, Moc, Wzmocnienie, Mruganie
  • Certyfikat odporności: IP66
  • Bateria: 1x 14500 li-ion lub bateria alkaliczna AA

Zawartość opakowania

  • Latarnia ML4
  • Magnetyczny kabel do ładowania
  • Akumulatory

Parametry

Rodzaj produktu
Produkt
Producent

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29988 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

82% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni