2x latarka LED CREE XM-L T6 i Q5 2x ZOOM

- 9%

zdjęcie ilustracyjne

2x latarka LED CREE XM-L T6 i Q5 2x ZOOM
2x latarka LED CREE XM-L T6 i Q5 2x ZOOM
Kod produktu
8E-237
Punkty lojalnościowe: 3
0 ocen
W magazynie 20 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

85,07 zł

77,63 zł

63,11 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 77,63 zł
W magazynie 20 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

77,63 zł

85,07 zł

63,11 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

2x Latarka LED CREE XM-L T6 i Q5 2x ZOOM

Potężny zestaw dwóch latarek taktycznych na każdą okazję.

Latarka XM-L T6

Nowoczesna i wydajna dioda XM-L T6.

  • Typ diody: CREE XM-L T6
  • Moc: 10 W
  • Moc światła: 1 800 lumenów
  • Temperatura światła: 5300-6300 K (chłodna biel)
  • Tryby oświetlenia: 100% / 50% / 25% / SOS
  • Zasięg światła: 800 m
  • Zasięg wiązki światła: do 150 m
  • Zasilanie: akumulator 18650 6800 mAh (w zestawie) lub 3 baterie AAA 1,5 V
  • Obudowa: aluminium lotnicze
  • Wodoodporność: tak - IPX4
  • Odporność na wstrząsy: Tak
  • Wymiary: 13-14,5 cm x 3 cm
  • Kolor: czarny

Latarka Q5

Praktyczna i niezawodna dioda Q5.

  • Źródło światła: q5 LED
  • Strumień świetlny: 220 lumenów
  • Obudowa: aluminium lotnicze
  • Podświetlenie: 3 tryby - 100%, 50%, SOS
  • Zasilanie: akumulator 1400 mAh (w zestawie) lub 1x bateria AA 1,5 V
  • Wodoodporny: Tak
  • Odporność na wstrząsy: Tak
  • Kolor: czarny

Zestaw zawiera:

  • Latarka LED CREE XM-L T6
  • Latarka LED Q5
  • 1x ładowarka sieciowa
  • 1x adapter baterii AAA
  • 1x plastikowa pokrywa baterii
  • 1x akumulator litowo-jonowy 18650 6800 mAh
  • 1x akumulator litowo-jonowy 14500 1400 mAh
  • 1x pudełko/opakowanie

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29765 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

90% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni