Latarka LED Favour T2117 1000 lumenów
191,12 zł
187,28 zł
152,26 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Latarka LED Favour T2117 1000 lumenów
Latarka LED o wysokiej intensywności świecenia
Favour T2117 to potężna przenośna latarka, która zadowoli nawet najbardziej wymagających użytkowników.
Źródło światła
Latarka jest wyposażona w źródło światła XP-L HI Cree LED, które zapewnia do 1000 lumenów. Światło można regulować za pomocą regulowanego reflektora.
Elementy sterujące
Obsługa latarki jest prosta i intuicyjna. Dostępnych jest 5 trybów świecenia, które można przełączać za pomocą przycisku na obudowie latarki. Aby aktywować funkcję migania, wystarczy nacisnąć przycisk przez ponad 1,5 sekundy.
Bateria i ładowanie
Latarka zasilana jest akumulatorem litowo-jonowym 18650 o napięciu 3,7V i pojemności 2600mAh. Ładowanie odbywa się przez Micro USB 5V 1A. Latarka wyposażona jest we wskaźnik LED stanu ładowania i pojemności akumulatora. Czas ładowania wynosi 4 godziny, a bateria wytrzymuje do 500 cykli ładowania przy zachowaniu 80% pojemności.
Konstrukcja i trwałość
Korpus latarki wykonany jest z wytrzymałego aluminium, które jest w stanie wytrzymać upadek z wysokości do 2 metrów. Latarka jest również zabezpieczona przed pyłem i wodą zgodnie z normą IP66.
Akcesoria
- Kabel USB do ładowania
- Pasek na rękę
Parametry techniczne
- Średnica: 29,0 mm
- Długość: 146,0 mm
- Waga: 0,244 kg
- Napięcie: 3,70 V
- Pojemność: 2600 mAh
- Strumień świetlny: 1000 lumenów
Tryby luminancji
- TURBO: 1000 lm, 10400 cd, 205 m, 4 godz.
- WYSOKA: 500 lm, 5150 cd, 145 m, 7 godz.
- MED: 200lm, 2250cd, 95m, 15h
- LOW: 50lm, 630cd, 50m, 50h
- 8Hz MIGANIE: 20h
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.