LANBERG HDMI M/M 2.0 płaski kabel 0,5m 4K czarny

- 2%

zdjęcie ilustracyjne

LANBERG HDMI M/M 2.0 płaski kabel 0,5m 4K czarny
LANBERG HDMI M/M 2.0 płaski kabel 0,5m 4K czarny
LANBERG HDMI M/M 2.0 płaski kabel 0,5m 4K czarny
Kod produktu
AG264828
OEM
CA-HDMI-21CU-0005-BK
Producent
Lanberg
0 ocen
W magazynie 14 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

13,19 zł

12,92 zł

10,50 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 12,73 zł
W magazynie 14 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

12,92 zł

13,19 zł

10,50 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

LANBERG HDMI M/M 2.0 płaski kabel 0,5m 4K czarny

Opis produktu

Kabel Lanberg HDMI 4K to szybkie rozwiązanie do transmisji danych audiowizualnych.

Aplikacje można znaleźć głównie w urządzeniach takich jak komputery, telewizory, projektory czy konsole do gier.

Dzięki wysokiej jakości złączom można podłączyć dowolne urządzenie obsługujące HDMI v.2.0.

Kabel zapewnia doskonałą transmisję obrazu i dźwięku.

Jest idealny do oglądania filmów 4K, grania w gry online lub prowadzenia prezentacji firmowych.

Specyfikacja techniczna

Maksymalna obsługiwana rozdzielczość wynosi 3840 x 2160, zapewniając najwyższą jakość 4K UHD.

Zastosowane materiały zapewniają długą żywotność i nieprzerwane użytkowanie.

Płaska konstrukcja kabla ułatwia instalację i mocowanie.

Złącza

  • 19 pinów HDMI-A, męskie
  • 19 pinów HDMI-A, męskie

Cechy

  • Szybki kabel HDMI klasy premium ze specyfikacją Ethernet
  • Przekrój kabla: 28 AWG
  • Przewód miedziany (CU)
  • Pozłacane złącze
  • Płaskie, elastyczne kable
  • Prędkość transferu danych do 18 Gb/s
  • Rozdzielczość do 3840 x 2160 przy 60 Hz lub 1920 x 1080 przy 144 Hz
  • Obsługa 3D
  • Obsługa zwrotnego kanału audio (ARC)
  • Obsługa CEC 2.0

Kolor: czarny

Długość: 0,5 m

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29988 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

82% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni