Lampa ścienna EMOS z pilotem zdalnego sterowania ZM5165 (35cm)

- 7%

zdjęcie ilustracyjne

Lampa ścienna EMOS z pilotem zdalnego sterowania ZM5165 (35cm)
Lampa ścienna EMOS z pilotem zdalnego sterowania ZM5165 (35cm)
Lampa ścienna EMOS z pilotem zdalnego sterowania ZM5165 (35cm)
Lampa ścienna EMOS z pilotem zdalnego sterowania ZM5165 (35cm)
Lampa ścienna EMOS z pilotem zdalnego sterowania ZM5165 (35cm)
Lampa ścienna EMOS z pilotem zdalnego sterowania ZM5165 (35cm)
Kod produktu
AH219986100027
OEM
1539084002
Producent
EMOS
Punkty lojalnościowe: 12
0 ocen
W magazynie 2 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

268,00 zł

249,71 zł

203,02 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 249,71 zł
W magazynie 2 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

249,71 zł

268,00 zł

203,02 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Lampa ścienna EMOS z pilotem zdalnego sterowania ZM5165 (35cm)

EAN: 8592920089484

Najważniejsze parametry

Oprawa oświetleniowa ma kształt koła.

Do oprawy dołączony jest pilot zdalnego sterowania (2 × AAA).

Barwa światła zmienia się z ciepłej bieli na chłodną biel.

Pobór mocy oprawy wynosi 24 W.

Inne parametry

Stopień ochrony oprawy oświetleniowej wynosi IP20.

Kolor korpusu lampy jest biały.

Strumień świetlny wynosi 80-1 920 lm.

Oprawa jest zamiennikiem żarówki o mocy 120 W.

Opcja przyciemniania jest dostępna.

Temperatura chromatyczności wynosi 3 000-6 000 K.

Oprawa nie jest wyposażona w czujnik ruchu.

Seria opraw oświetleniowych EXCLUSIVE.

Napięcie oprawy wynosi 220-240 V.

Kąt emisji światła wynosi 115°.

Źródłem światła jest dioda LED.

Materiał korpusu oprawy to blacha stalowa.

Żywotność oprawy wynosi 25 000 godzin.

Współczynnik oddawania barw (CRI) wynosi Ra > 80.

Materiał dyfuzora to tworzywo sztuczne (PMMA).

Częstotliwość pracy oprawy wynosi 50/60 Hz.

Prąd oprawy wynosi 200 mA.

Typ dyfuzora jest mleczny.

Okres gwarancji wynosi 3 lata.

Oprawa ma średnicę 360 × 58 mm.

Opakowanie sprzedażowe to 1 sztuka, pudełko.

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30015 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

78% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni