Lampa ścienna EMOS z pilotem zdalnego sterowania ZM5165 (35cm)
268,00 zł
249,71 zł
203,02 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Lampa ścienna EMOS z pilotem zdalnego sterowania ZM5165 (35cm)
EAN: 8592920089484
Najważniejsze parametry
Oprawa oświetleniowa ma kształt koła.
Do oprawy dołączony jest pilot zdalnego sterowania (2 × AAA).
Barwa światła zmienia się z ciepłej bieli na chłodną biel.
Pobór mocy oprawy wynosi 24 W.
Inne parametry
Stopień ochrony oprawy oświetleniowej wynosi IP20.
Kolor korpusu lampy jest biały.
Strumień świetlny wynosi 80-1 920 lm.
Oprawa jest zamiennikiem żarówki o mocy 120 W.
Opcja przyciemniania jest dostępna.
Temperatura chromatyczności wynosi 3 000-6 000 K.
Oprawa nie jest wyposażona w czujnik ruchu.
Seria opraw oświetleniowych EXCLUSIVE.
Napięcie oprawy wynosi 220-240 V.
Kąt emisji światła wynosi 115°.
Źródłem światła jest dioda LED.
Materiał korpusu oprawy to blacha stalowa.
Żywotność oprawy wynosi 25 000 godzin.
Współczynnik oddawania barw (CRI) wynosi Ra > 80.
Materiał dyfuzora to tworzywo sztuczne (PMMA).
Częstotliwość pracy oprawy wynosi 50/60 Hz.
Prąd oprawy wynosi 200 mA.
Typ dyfuzora jest mleczny.
Okres gwarancji wynosi 3 lata.
Oprawa ma średnicę 360 × 58 mm.
Opakowanie sprzedażowe to 1 sztuka, pudełko.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.