Ładowarka podróżna Club3D USB-C 140W, technologia GaN, 1xUSB-C, obsługa PD 3.1

- 17%

zdjęcie ilustracyjne

Ładowarka podróżna Club3D USB-C 140W, technologia GaN, 1xUSB-C, obsługa PD 3.1
Ładowarka podróżna Club3D USB-C 140W, technologia GaN, 1xUSB-C, obsługa PD 3.1
Ładowarka podróżna Club3D USB-C 140W, technologia GaN, 1xUSB-C, obsługa PD 3.1
Ładowarka podróżna Club3D USB-C 140W, technologia GaN, 1xUSB-C, obsługa PD 3.1
Kod produktu
3795232
OEM
CAC-1914EU
Producent
Club 3D
Punkty lojalnościowe: 18
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Ładowarka podróżna Club3D USB-C 140W z technologią GaN

Specyfikacja techniczna

Nazwa produktu: Ładowarka podróżna 140 W, technologia GaN, pojedynczy port USB typu C, obsługa Power Delivery (PD) 3.1

Ładowarka sieciowa

Kod produktu: CAC-1914

Kod EAN: 8719214472689

Cechy

  • Wewnętrzny układ pozwala na napięcie wejściowe 100-240VAC 50/60Hz
  • Technologia GaN
  • Całkowita moc wyjściowa 140 W
  • Obsługa Power Delivery (PD) 3.1
  • Ochrona przed przeciążeniem i przepięciem
  • Ochrona przed zwarciem
  • Ochrona przed przegrzaniem
  • Spełnia normy CE, FCC
  • Lekki i wygodny w użyciu
  • Zaprojektowany specjalnie dla urządzeń obsługujących USB typu C

Zawartość opakowania

Ładowarka podróżna 140 W z technologią GaN, pojedynczy port USB typu C, obsługa Power Delivery (PD) 3.1 - główne złącze

1x CZERWONY (TYLKO zasilanie) kabel USB Type-C 240 W EPR (1 m / 3,28 ft) do połączenia z hostem

Dostęp

1x złącze sieciowe UE

Pobrane z

USB Typ-C Żeńskie

Więcej informacji

  • Wymiary opakowania: 11 x 13 x 5,5 cm
  • Wymiary urządzenia: 7,5 x 7,6 x 3,15 cm
  • Długość kabla: 1 m
  • Waga urządzenia: 333 gr
  • Waga kabla: 35 gr
  • Waga opakowania: 40 gr
  • Całkowita waga: około 413 gr
  • Spełnia wymagania ROHS, FCC i CE EMI

Wsparcie

W przypadku pytań technicznych prosimy o kontakt z oficjalnym wsparciem Club 3D pod adresem support@club-3d.com. Wsparcie jest głównie w języku angielskim, ale można również napisać pytanie po angielsku, a producent się nim zajmie. Producent odpowiada w ciągu 24 godzin. Możliwe jest również odwiedzenie dyskusji pod następującym linkiem: https://insights.club-3d.com/, gdzie można znaleźć przydatne informacje na temat korzystania z produktów Club 3D.

Parametry

Rodzaj produktu
Rodzaj akcesoriów
Urządzenie
Producent

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29732 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

90% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni