Ładowarka podróżna Club3D USB-C 140W, technologia GaN, 1xUSB-C, obsługa PD 3.1
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Ładowarka podróżna Club3D USB-C 140W z technologią GaN
Specyfikacja techniczna
Nazwa produktu: Ładowarka podróżna 140 W, technologia GaN, pojedynczy port USB typu C, obsługa Power Delivery (PD) 3.1
Ładowarka sieciowa
Kod produktu: CAC-1914
Kod EAN: 8719214472689
Cechy
- Wewnętrzny układ pozwala na napięcie wejściowe 100-240VAC 50/60Hz
- Technologia GaN
- Całkowita moc wyjściowa 140 W
- Obsługa Power Delivery (PD) 3.1
- Ochrona przed przeciążeniem i przepięciem
- Ochrona przed zwarciem
- Ochrona przed przegrzaniem
- Spełnia normy CE, FCC
- Lekki i wygodny w użyciu
- Zaprojektowany specjalnie dla urządzeń obsługujących USB typu C
Zawartość opakowania
Ładowarka podróżna 140 W z technologią GaN, pojedynczy port USB typu C, obsługa Power Delivery (PD) 3.1 - główne złącze
1x CZERWONY (TYLKO zasilanie) kabel USB Type-C 240 W EPR (1 m / 3,28 ft) do połączenia z hostem
Dostęp
1x złącze sieciowe UE
Pobrane z
USB Typ-C Żeńskie
Więcej informacji
- Wymiary opakowania: 11 x 13 x 5,5 cm
- Wymiary urządzenia: 7,5 x 7,6 x 3,15 cm
- Długość kabla: 1 m
- Waga urządzenia: 333 gr
- Waga kabla: 35 gr
- Waga opakowania: 40 gr
- Całkowita waga: około 413 gr
- Spełnia wymagania ROHS, FCC i CE EMI
Wsparcie
W przypadku pytań technicznych prosimy o kontakt z oficjalnym wsparciem Club 3D pod adresem support@club-3d.com. Wsparcie jest głównie w języku angielskim, ale można również napisać pytanie po angielsku, a producent się nim zajmie. Producent odpowiada w ciągu 24 godzin. Możliwe jest również odwiedzenie dyskusji pod następującym linkiem: https://insights.club-3d.com/, gdzie można znaleźć przydatne informacje na temat korzystania z produktów Club 3D.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.