Ładowalna podstawka bluetooth Virtuos do czytnika BT-310D
108,62 zł
100,65 zł
81,83 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Ładowalna podstawa Bluetooth Virtuos do czytnika BT-310D
Niezawodna i praktyczna baza do ładowania czytnika BT-310D.
Główne cechy
- Zapewnia wygodny sposób ładowania czytnika.
- Wytrzymała konstrukcja do długotrwałego użytkowania.
- Zawiera uniwersalny adapter Bluetooth 4.0.
- Obsługa systemu operacyjnego Windows 7 / 8 / 10 bez konieczności instalowania sterowników.
Zawartość opakowania
- Akumulatorowa podstawa z modułem Bluetooth.
- Kabel USB o długości 1,8 m.
- Podstawowa instrukcja instalacji.
Specyfikacja techniczna
- Interfejs: USB 2.0 lub nowszy (złącze USB Micro-B).
- Standard Bluetooth: Bluetooth V4.0 EDR V1.1/2.0/3.0.
- Szybkość transferu: do 3,0 Mb/s.
- Chipset: CSR8510.
- Obsługiwane tryby: A2DP, PAN, ATT, AVRCP, PAN, GAVDP, HCRP, HFP, HID, HID over GATT, GATT, OPP i inne.
- Częstotliwość: 2,4 GHz (2402 - 2480 MHz).
- Czułość: -86 dBm@.01?R.
- Moc: 6 dBm (klasa).
- Zasięg: od 20 do 50 m.
- Zasilanie / zużycie: 5 V / 0,4 µA w trybie gotowości - 22 mA typ. - 90 mA maks.
- Wymiary / waga: 85 (szer.) x 70 (wys.) x 125 (gł.) mm / 120 g.
- Obsługiwany system operacyjny: Windows 10 / 8 / 7 / Vista / XP 32/64 bit.
- Środowisko: Temperatura pracy: -20 do 70 °C Wilgotność: 10 do 90% (bez kondensacji).
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.