Kuchenka dwupłytowa SCP 2254BK-EUE4. SENCOR
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
SENCOR SCP 2254BK-EUE4 - Kompaktowa kuchenka dwupłytowa
Kuchenka SCP 2254BK-EUE4 renomowanej marki SENCOR to idealny wybór do mniejszych kuchni, akademików, domków letniskowych czy biur. Oferuje wszystko, czego można oczekiwać od klasycznej kuchenki, ale w kompaktowej i przenośnej formie.
Cechy praktyczne
SENCOR SCP 2254BK-EUE4 posiada dwie płyty o średnicy 18 i 15 cm. Termostat można regulować bezstopniowo, a na każdej płycie znajduje się lampka kontrolna sygnalizująca działanie.
Bezpieczeństwo
Kuchenka jest wyposażona w zabezpieczenie przed przegrzaniem, które zapewnia bezpieczną pracę. Antypoślizgowe nóżki zapobiegają również przypadkowemu przesunięciu się urządzenia.
Łatwa obsługa i konserwacja
SENCOR SCP 2254BK-EUE4 jest prosty w obsłudze i łatwy do czyszczenia. Ponadto jego elegancki czarny design sprawia, że pasuje do każdej kuchni.
Specyfikacja techniczna
- Zakres napięcia znamionowego: 230 V
- Częstotliwość znamionowa: 50 Hz
- Moc znamionowa: 2500 W
- Powierzchnia do gotowania: żeliwo
- Długość kabla: 0,8 m
- Waga: 4 kg
- Wymiary: 8,2 x 48 x 28 cm (wys. × szer. × gł.)
SENCOR SCP 2254BK-EUE4 - kompaktowe rozwiązanie do gotowania
Niezależnie od tego, czy chcesz szybko przygotować lunch w pracy, czy gotować na kampusie, SENCOR SCP 2254BK-EUE4 jest tutaj dla Ciebie. Wysoka moc zapewnia szybkie nagrzewanie się płyty, a jej kompaktowy rozmiar ułatwia przechowywanie i przenoszenie.
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.