Kosz na śmieci z czujnikiem HiMAXX Premium 30L

- 9%

zdjęcie ilustracyjne

Kosz na śmieci z czujnikiem HiMAXX Premium 30L
Kosz na śmieci z czujnikiem HiMAXX Premium 30L
Kosz na śmieci z czujnikiem HiMAXX Premium 30L
Kosz na śmieci z czujnikiem HiMAXX Premium 30L
Kosz na śmieci z czujnikiem HiMAXX Premium 30L
Kosz na śmieci z czujnikiem HiMAXX Premium 30L
Kosz na śmieci z czujnikiem HiMAXX Premium 30L
Kod produktu
AG191696
OEM
SOKBG0301
Producent
C-TECH
Punkty lojalnościowe: 11
0 ocen
W magazynie 2 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

255,20 zł

233,49 zł

189,83 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 235,85 zł
W magazynie 2 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

233,49 zł

255,20 zł

189,83 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Kosz na śmieci HiMAXX Sensor Premium 30L

HiMAXX Premium to kosz z czujnikiem podczerwieni, który zapewnia łatwe i higieniczne użytkowanie. Po przyłożeniu dłoni lub przedmiotu do górnej części kosza pokrywa otwiera się automatycznie i zamyka po wrzuceniu śmieci.

Rozwiązania higieniczne dla domu

Kosze na śmieci HiMAXX Bin skutecznie ograniczają występowanie bakterii w domach, biurach, placówkach opieki zdrowotnej i innych obiektach. Oferują optymalne rozwiązanie higieniczne do szybkiego, czystego i wydajnego usuwania odpadów.

Zalety HiMAXX Bin

  • Wykonane ze stali nierdzewnej
  • W 100% bezdotykowa obsługa - redukcja bakterii
  • Opcja ręcznego otwierania pokrywy za pomocą przycisku lub ręcznie
  • Logika otwierania i zamykania jest kontrolowana przez specjalny układ HiMAXX
  • Pierścień HiMAXX służy do zabezpieczenia worka na śmieci
  • Zasilanie bateryjne - jeden zestaw baterii wystarcza na min. 6 miesięcy (baterie nie są dołączone)

Cechy

  • Pojemność pojemnika: 30 l
  • Wymiary: h30,5 x w30,5 x h56,5 cm, wysokość z otwartą pokrywą - 74,5 cm
  • Zasilanie: 4x baterie D
  • Kolor: polerowana stal nierdzewna/czarny
  • Zawiera wewnętrzny plastikowy pojemnik: Tak

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29339 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

86% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni