Kosz na śmieci z czujnikiem HiMAXX Elegance II 48L
359,70 zł
326,57 zł
265,50 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Kosz na śmieci z czujnikiem HiMAXX Elegance II 48L Bezdotykowy kosz na śmieci HiMAXX Elegance II z czujnikiem podczerwieni zapewnia łatwiejsze i bardziej higieniczne użytkowanie. Wystarczy zbliżyć dłoń lub przedmiot do górnej części kosza, a pokrywa HiMAXX TouchLess otworzy się płynnie. Po wrzuceniu odpadów do kosza pokrywa zamyka się ponownie w ciągu kilku sekund. Kosze HiMAXX Bin mogą zatem bardzo skutecznie ograniczyć występowanie bakterii w gospodarstwach domowych, biurach, placówkach opieki zdrowotnej lub innych obiektach. Pojemniki z czujnikiem HiMAXX Bin oferują optymalne rozwiązanie higieniczne do szybkiej, czystej i wydajnej utylizacji odpadów. Zalety HiMAXX Bin: - Wykonane ze stali nierdzewnej - 100% bezdotykowa obsługa (redukcja bakterii) - Opcja ręcznego otwierania pokrywy za pomocą przycisku lub ręcznie - Logika otwierania i zamykania jest kontrolowana przez specjalny chip HiMAXX - Pierścień blokujący HiMAXX służy do zabezpieczenia worka na odpady higieniczne, umożliwiając jego szybką wymianę - Zasilanie bateryjne - jeden zestaw baterii wystarcza na co najmniej 6 miesięcy (baterie nie są dołączone) - Możliwość podłączenia zewnętrznego zasilacza (brak w zestawie). - Nowe kosze HiMAXX zawierają wkład z węglem aktywnym, który redukuje nieprzyjemny zapach śmieci! Pojemniki te będą oznaczone naklejką na kolorowym pudełku: Cechy: Pojemność kosza: 48L Wymiary: h36,5 x w32 x h68 cm, wysokość z otwartą pokrywą - 91 cm Zasilanie: 4x baterie typu C Wymagania dotyczące zewnętrznego zasilacza: DC, 6V/1A, biegun dodatni na wewnętrznym bolcu. Kolor: stal nierdzewna/czarny
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.