KO851830 CZAJNIK ZE STALI NIERDZEWNEJ TEFAL - Rozpakowany

- 31%

zdjęcie ilustracyjne

KO851830 CZAJNIK ZE STALI NIERDZEWNEJ TEFAL - Rozpakowany
KO851830 CZAJNIK ZE STALI NIERDZEWNEJ TEFAL - Rozpakowany
KO851830 CZAJNIK ZE STALI NIERDZEWNEJ TEFAL - Rozpakowany
KO851830 CZAJNIK ZE STALI NIERDZEWNEJ TEFAL - Rozpakowany
KO851830 CZAJNIK ZE STALI NIERDZEWNEJ TEFAL - Rozpakowany
KO851830 CZAJNIK ZE STALI NIERDZEWNEJ TEFAL - Rozpakowany
KO851830 CZAJNIK ZE STALI NIERDZEWNEJ TEFAL - Rozpakowany
Kod produktu
RZ742003770
Producent
TEFAL
Punkty lojalnościowe: 14
0 ocen
Rozpakowany Sprawdzony, w pełni sprawny z pełną gwarancją
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Czajnik z czytelnym cyfrowym wyświetlaczem pokazującym temperaturę wody w czasie rzeczywistym
5 opcji temperatury: czajnik z intuicyjnym elektronicznym wyborem temperatury 40°C/70°C/80°C/90°C/100°C
Bezpieczna w dotyku powierzchnia: sprawia, że zewnętrzna część czajnika jest chłodna, co zapewnia bezproblemowe użytkowanie i większe bezpieczeństwo
Podgrzewanie jednym dotknięciem: podgrzewaj wodę jednym dotknięciem przy ustawieniu temperatury 100°C
Utrzymanie temperatury przez 30 minut: utrzymuje wodę w idealnej temperaturze przez dłuższy czas
Wyjmowany filtr antywapienny zapewniający czystość czajnika i wody
Praktyczna część wewnętrzna ze stali nierdzewnej: do łatwego czyszczenia
Podstawa obrotowa 360°: czajnik bezprzewodowy pozostaje stabilnie na miejscu i można go łatwo podnieść i ponownie ustawić pod dowolnym kątem
Automatyczne otwieranie pokrywy: dla łatwego napełniania i wygodnego czyszczenia
Konstrukcja z podwójnymi ściankami: utrzymuje ciepło wewnątrz i zapewnia chłód na zewnątrz czajnika
Pojemność 1,7 l: do 7 filiżanek
Automatyczne wyłączanie: pozwala być całkowicie wolnym od zmartwień
Kolor: czarny

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29336 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

88% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni