Karta ASUS PCE-BE6500 WiFi 7 PCIe, Bluetooth 5.4, gniazdo PCIe 1x, WPA3
253,40 zł
206,02 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Karta ASUS PCE-BE6500 WiFi 7 PCIe
Numer produktu: 4711387680681
Strona główna
ASUS PCE-BE6500 to karta WiFi 7 PCI-E z dwiema antenami zewnętrznymi.
Technologia
Zapewnia obsługę częstotliwości 6 GHz, 4096-QAM i Bluetooth 5.4.
Bezpieczeństwo
W celu zapewnienia bezpieczeństwa sieci, urządzenie jest wyposażone w standard WPA3.
Moc
Ciesz się ultraszybkim WiFi 7 z 1,2x większą prędkością, wyższą wydajnością połączenia i lepszym bezpieczeństwem sieci.
Częstotliwość
Wykorzystuje nowe pasmo 6 GHz i modulację 4096-QAM w celu zmniejszenia zatorów i zakłóceń oraz zwiększenia przepustowości sieci dla łączności WiFi.
Bluetooth
Najnowszy Bluetooth 5.4 zapewnia poprawę bezpieczeństwa, niezawodności i efektywności energetycznej w porównaniu z poprzednią generacją Bluetooth 5.3.
Anteny
Dwie zewnętrzne anteny umożliwiają łatwe umieszczenie w celu uzyskania najlepszego odbioru i zmniejszenia martwych stref.
Specyfikacje
- Interfejs: Gniazdo PCIe 1x
- Standard sieci: WiFi 4, WiFi 5, WiFi 6, WiFi 6E, WiFi 7
- Bluetooth: 5.4
- Prędkość transmisji WiFi: do 688 Mb/s (2,4 GHz), do 2882 Mb/s (5 GHz), do 2882 Mb/s (6 GHz)
- Antena: 2x antena zewnętrzna
- Częstotliwość pracy: 2,4 GHz, 5 GHz, 6 GHz
- Zabezpieczenia:WPA3
- System operacyjny:Windows 11
- Wymiary: 120,5 x 88,5 x 21,6 mm
- Waga: 51,6 g
Może Cię również zainteresować
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.




