Karcher OC 3 1.680-017.0
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Przenośna myjka ciśnieniowa OC 3 Bike Box posiada optymalne akcesoria do elastycznego czyszczenia rowerów w podróży. Ręczna myjka posiada wbudowany akumulator litowo-jonowy i wyjmowany zbiornik na wodę,
co pozwala na użytkowanie nawet bez podłączenia do prądu lub wody. Dzięki skutecznej płaskiej wiązce o niskim ciśnieniu, nawet wrażliwe powierzchnie mogą być czyszczone niezwykle delikatnie. Ponadto, wyraźne światło LED wskazuje,
gdy akumulator jest prawie rozładowany lub w trakcie ładowania. Uniwersalna szczotka z miękkim włosiem może być umieszczona na pistolecie i usuwa nawet mocno przylegający brud, środek czyszczący rozpuszcza typowe zabrudzenia.
Usuwa brud z roweru i chroni wszystkie podzespoły, a wysokiej jakości ściereczka z mikrofibry osusza sprzęt przed przechowywaniem. Poręczny pojemnik na akcesoria można przymocować bezpośrednio do mobilnej myjki ciśnieniowej.
Przemyślana koncepcja przechowywania
Wygodne przechowywanie węża spiralnego i pistoletu pod wyjmowanym zbiornikiem na wodę.
Zintegrowany akumulator litowo-jonowy
Mobilne czyszczenie niezależnie od źródła zasilania.
Pudełko na rower
Do optymalnego czyszczenia rowerów i sprzętu.
Wydajne, ale delikatne niskie ciśnienie
Wyjmowany zbiornik na wodę
Może być wygodnie napełniany w domu.
Dane techniczne
Zakres ciśnienia Niskie ciśnienie
Natężenie przepływu (l/min) Maks. 2
Typ akumulatora Akumulator litowo-jonowy
Czas ładowania akumulatora 180
Waga bez akcesoriów (kg) 2,2
Waga wraz z opakowaniem (kg) 4
Wymiary (dł. x szer. x wys.) (mm) 277 x 234 x 293
Sprzęt
Pojemność zbiornika na wodę, 4 l
Akumulator litowo-jonowy
Wąż spiralny, 2,8 m
Dysza płaskostrumieniowa
Filtr maszynowy
Kabel do ładowania akumulatora
Pudełko do przechowywania
Środek do czyszczenia motocykli/rowerów
Ściereczka z mikrofibry
Zintegrowany filtr wody chroni pompę oczyszczającą przed zanieczyszczeniami.
Środki czyszczące, Środek do czyszczenia motocykli 3 w 1, 0,5 l
OBSZARY ZASTOSOWAŃ
Rowery
Narzędzia ogrodowe (łopata itp.)
Zwierzęta domowe / psy
Wózki dziecięce
Namiot / sprzęt kempingowy
Obuwie / obuwie outdoorowe
Zabawki / bobbycar / hulajnoga
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.