OC 3 PLUS MYJKA CIŚNIENIOWA KÄRCHER
890,99 zł
704,10 zł
572,44 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Myjka ciśnieniowa OC 3 Plus Kärcher
Praktyczne i mobilne rozwiązania zapewniające czystość w podróży.
Cechy produktu
- Strumień wody pod niskim ciśnieniem
- Akumulator litowo-jonowy
- Wyjmowany zbiornik o pojemności 7 l
- Kompaktowe wymiary
Opis
OC 3 Plus to mobilna myjka ciśnieniowa, którą docenią miłośnicy pieszych wędrówek, sportowcy i właściciele zwierząt. Niskociśnieniowy strumień wody skutecznie, ale delikatnie spłukuje błoto i brud z roweru, namiotu i butów. Przydaje się również do mycia łap zwierząt po całym dniu biegania.
Poręczny akumulator litowo-jonowy zapewnia energię niezbędną do kilku zastosowań. Urządzenie informuje również o stanie naładowania za pomocą diody LED. Wyjmowany zbiornik o pojemności 7 litrów gwarantuje dużą ilość wody nawet bez podłączenia do sieci wodociągowej.
Kompaktowe wymiary i praktyczny uchwyt umożliwiają wygodne przechowywanie i transport zmywarki.
Specyfikacja techniczna
- Pojemność zbiornika na wodę: 7 l
- Akumulator litowo-jonowy
- Wąż spiralny: 2,8 m
- Dysza płaskostrumieniowa
- Filtr maszynowy
- Kabel do ładowania akumulatora
- Zintegrowany filtr wody chroniący pompę oczyszczającą przed zanieczyszczeniami
- Niskie ciśnienie
- Natężenie przepływu maks. 2 l/min
- Urządzenia zasilane bateryjnie
- Czas pracy akumulatora 15 min
- Czas ładowania akumulatora 180 min
- Waga bez akcesoriów 2,3 kg
- Wymiary (dł. x szer. x wys.): 283 x 236 x 261 mm
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.