Kamera zasilająca Mio MiVue M760D
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Mio MiVue M760D: Kamera motocyklowa
Jakość wideo
Przednia i tylna kamera oferują rozdzielczość 1080p/30fps.
Obie kamery wykorzystują matrycę CMOS STARVIS firmy Sony i szklane obiektywy.
Przysłona obu kamer wynosi ƒ1.6, a kąt nagrywania 130⁰.
Format nagrywania to .mp4 (H.264) i obsługuje podwójne nagrywanie.
Sprzęt
- WiFi (w tym aktualizacja oprogramowania sprzętowego przez WiFi OTA)
- Wbudowany GPS
- 3-osiowy czujnik G
- Mikrofon
- Obsługa tylnej kamery
- Wodoodporna konstrukcja
- Wbudowany superkondensator
W zestawie znajduje się karta pamięci o pojemności 32 GB.
Gniazdo kart pamięci microSD (klasa 10 lub wyższa, maksymalna pojemność 128 GB).
W przypadku podwójnego nagrywania pojemność karty pamięci musi wynosić co najmniej 16 GB lub więcej.
Temperatura pracy wynosi od -10 ⁰C do 60 ⁰C.
Zasilacz DC 12 V.
Wymiary i waga
- Jednostka bazowa: 60×60×22 mm, 80 g (łącznie z okablowaniem)
- Kamera: 40×30 mm, 52 g (łącznie z okablowaniem)
- Sterownik: 57×26×15,5 mm, 100 g (łącznie z okablowaniem)
Oprogramowanie
Pozycjonowanie GPS, nagrywanie zdarzeń, aplikacja MiVue Pro na smartfony (obsługuje podgląd na żywo).
Aktualizacja OTA (oprogramowanie sprzętowe w kamerze można zaktualizować za pomocą aplikacji MiVue Pro; podczas aktualizacji zasilanie musi być włączone).
Oprogramowanie PC do odtwarzania i analizy wideo.
Opakowanie
- MiVue M760D
- Kabel 1,5 m do kamery przedniej
- Kabel 1,5 m do kamery tylnej
- Wodoodporny kabel ładujący 12 V
- Zestaw zacisków kablowych
- Klips 3M
- Karta pamięci
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.