Kamera Mio MiVue M700 2K WIFI dla moto. MIO
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Kamera Mio MiVue M700 2K WIFI dla moto. MIO
Doskonały wybór dla wszystkich motocyklistów - Mio MiVue M700. Kamera nagrywa w niesamowitej jakości WQHD 2K 1440p przy 30 klatkach na sekundę. Kamera wyposażona jest w wysokiej jakości sensor 5Mpx, który poradzi sobie nawet w słabszych warunkach oświetleniowych.
Funkcje wideo
- Rozdzielczość wideo: WQHD 2K 1440p (2560×1440) / 30 kl.
- Full HD 1080p/60fps
- Full HD 1080p / 30 kl.
- HD 720p / 60 kl.
- Format nagrywania: .mov (H.264)
- Kąt nagrywania: 140⁰
- Technologia Night Vision do nagrywania w warunkach słabego oświetlenia
Cechy sprzętu
- WiFi do tworzenia kopii zapasowych na telefonie i aktualizacji OTA
- Obsługa kart microSD klasy 10 o pojemności do 256 GB
- Mikrofon do przechwytywania dźwięku
- Wodoodporna konstrukcja IP67 zapewnia bezproblemowe użytkowanie nawet przy niesprzyjającej pogodzie
- Jednoczesne ładowanie i nagrywanie
- Uchwyt na kask lub nadwozie motocykla ze stałym zasilaniem
- Zakres temperatur pracy: od -10 °C do 60 °C
- Bateria o pojemności 1 140 mAh zapewnia do 2 godzin ciągłego nagrywania
- Wymiary (wys.×szer.×gł.): 30×30×92,3 mm
- Waga: 90,5 g
Funkcje oprogramowania
- Kopia zapasowa wideo zapewniająca bezpieczeństwo nagrań
- Aplikacja MiVue Pro na smartfony do łatwego sterowania i tworzenia kopii zapasowych
- Aktualizacje OTA przez WiFi, aby kamera była zawsze aktualna
Opakowanie
- Mio MiVue M700
- Wodoodporny kabel USB
- Uchwyt zacisku
- Zestaw pasków mocujących
- Instrukcje ułatwiające instalację i użytkowanie
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.