Kabel USB z logo (2.0), USB A męski - 8-stykowy męski, 1,8 m, czarny, blister, PANASONIC
25,26 zł
23,74 zł
19,30 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Kabel USB z logo Panasonic (2.0), USB A męski - 8-stykowy męski, 1,8 m, czarny, blister
EAN: 8590274311800
Opis produktu
Przedstawiamy kabel USB (2.0) - USB A M - 8pin M firmy Panasonic. Kabel ma długość 1,8 metra i jest zapakowany w blister LOGO.
Specyfikacje
- USB 2.0 typu A M - mini USB 2.0 8-pin M
- Długość: 1,8 m
- Prędkość transmisji: 480 Mb/s
- Kolor: czarny
Kompatybilność
Kabel ten jest kompatybilny z wieloma urządzeniami takich producentów jak Acer, Fuji, Konica / Minolta, Nikon, Pentax, Olympus, Panasonic, Sanyo, Sony i innych.
Zastępuje następujące kable:
- Acer: 8-stykowy kabel USB Acer
- Fuji: P645-083-1355
- Konica / Minolta: USB-2, USB-3
- Nikon: UC-E6
- Pentax: I-USB7, I-USB17, I-USB33
- Olympus: CB-USB7, #202059
- Panasonic: K1HA08CD0007, K1HA08CD00013, K1HA08CD0019
- Sanyo: 6450780943
Do użytku z (aparatami/kamerami):
Szczegółowa lista kompatybilnych urządzeń znajduje się w załączonej dokumentacji.
Parametry
- Złącza: USB A M - 8pin M
- Długość: 1,8 m
- Kolor: czarny
- Blister LOGO
Podręczniki
W zestawie znajduje się skrócona instrukcja kabli LOGO oraz szczegółowa instrukcja kabli LOGO.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.