Kabel Lanberg USB-C M/M 4.0 1,2m 100W 8K 30Hz niebiesko-czarny
72,03 zł
54,64 zł
44,42 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Kabel Lanberg USB-C M/M 4.0 1,2m 100W 8K 30Hz niebiesko-czarny
Kod produktu: 5901969436747
Najnowszy standard USB4
Maksymalna prędkość transferu dzięki kablowi Lanberg USB4 o przepustowości do 40 Gb/s.
Przesyłaj nawet największe pliki z prędkością do 3 GB/s.
Obsługuje transmisję wideo 8K/30Hz.
Najwyższa jakość
Kabel Lanberg USB4 wykonany w 100% z wysokiej jakości miedzi.
Odporność na ścieranie i utlenianie.
Maksymalna wydajność w każdej sytuacji.
Szybkie ładowanie jak nigdy dotąd
Obsługuje standard Power Delivery (100 W) i transfer energii o napięciu 20 V i natężeniu 5 A.
Kabel o długości 1,2 m ułatwia podłączenie do urządzenia.
Odporność, na którą zasługujesz
Odporny na strzępienie bawełniany oplot.
Całkowicie aluminiowe obudowy złączy zapewniają wysoką odporność na uszkodzenia.
Specyfikacja techniczna
- Złącza: USB typu C
- Oplot: kabel tekstylny
- Kolor: niebieski, czarny
- Maksymalna rozdzielczość wideo: 7680 x 4320, 5120 x 2880 px
- Materiał: miedź (CU)
- Chipset: CPS 8821
- Mocowanie złącza: pozłacane
- Typ ekranowania: podwójne ekranowanie
- AWG: 32 24
- Waga brutto: 71 g
- Prędkość transferu: 40 Gb/s
- Wersja USB: 4.0
- Maksymalna moc ładowania: 100 W
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.