Kabel USB do transmisji danych (2.0), USB A męski - SAMSUNG męski, 1,8 m, czarny, do telefonów komórkowych SAMSUNG

zdjęcie ilustracyjne

Kabel USB do transmisji danych (2.0), USB A męski - SAMSUNG męski, 1,8 m, czarny, do telefonów komórkowych SAMSUNG
Kabel USB do transmisji danych (2.0), USB A męski - SAMSUNG męski, 1,8 m, czarny, do telefonów komórkowych SAMSUNG
Kod produktu
1KVUM018N01
0 ocen
W magazynie 16 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

6,22 zł

5,06 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 6,04 zł
W magazynie 16 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

6,22 zł

5,06 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Kabel USB do transmisji danych (2.0), USB A męski - SAMSUNG męski, 1,8 m, czarny

EAN: 8590274329690

Dla telefonów komórkowych SAMSUNG

Zaprojektowany dla następujących modeli:

  • A117
  • A127
  • 513
  • A517
  • A523
  • A737
  • A747
  • D880
  • D888
  • F200
  • F210
  • F330
  • F500
  • G600
  • G800
  • i450
  • i458
  • i617
  • i640v
  • i760
  • J600
  • J700
  • L600
  • L760
  • M300
  • M305
  • M510
  • M520
  • M600
  • M610
  • P260
  • P520
  • R200
  • R410
  • R500
  • R610
  • T409
  • T429
  • T439
  • T539
  • T729
  • T739
  • T819
  • U470
  • U700
  • U900

Specyfikacje

Złącza: USB A M - Samsung M

Długość: 1,8 m

Kolor: czarny

Kable LOGO

Twój wybór, aby połączyć się z technologią.

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30043 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

80% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni