Kabel USB (3.0), USB A męski - USB micro A męski, 2 m, czarny

zdjęcie ilustracyjne

Kabel USB (3.0), USB A męski - USB micro A męski, 2 m, czarny
Kabel USB (3.0), USB A męski - USB micro A męski, 2 m, czarny
Kod produktu
1KVU3020U01
Punkty lojalnościowe: 1
0 ocen
W magazynie 12 szt, w poniedziałek u Ciebie

25,53 zł

20,76 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 25,28 zł
W magazynie 12 szt, w poniedziałek u Ciebie

25,53 zł

20,76 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Kabel USB 3.0 - USB A M - microUSB B M - 2 m, czarny

Kod produktu: 8590274429789

Opis ogólny

Ten kabel USB jest idealny do podłączania większości popularnych komputerowych urządzeń peryferyjnych, takich jak drukarki lub skanery.

Parametry

  • Złącza: USB A M - microUSB B M
  • Długość: 2 m
  • Kolor: czarny

Specyfikacja techniczna

Maksymalna projektowana prędkość komunikacji przez magistralę USB 3.0 wynosi 5 Gb/s, surowa przepustowość to 4 Gb/s, a rzeczywista prędkość to 3,2 Gb/s.

Użycie

USB 3.0 jest używany do różnego rodzaju urządzeń peryferyjnych - drukarek, skanerów itp. oraz do przesyłania danych z kamer wideo, dysków zewnętrznych i zewnętrznych nagrywarek.

Korzyści

Dużą zaletą jest technologia Plug & Play, czyli podłączanie i odłączanie urządzenia w trakcie pracy bez konieczności ponownego uruchamiania komputera oraz automatyczne nawlekanie sterowników po podłączeniu urządzenia.

Kompatybilność

Uwaga, kable ze złączami USB 3.0 nie są wstecznie kompatybilne ze złączami USB 1.1 i 2.0, z wyjątkiem złącza USB 3.0 typu A.

Szczegóły techniczne

Nowa wersja magistrali posiada 8 przewodów. W porównaniu do USB 2.0, istnieją dwie pary różnicowe - SSTX ( /-) - skręcona para dla Super Speed (USB 3.0) w kierunku nadawania i SSRX ( /-) - skręcona para dla Super Speed (USB 3.0) w kierunku odbioru. Dwa przewody D( /-) są używane w celu zapewnienia wstecznej kompatybilności z USB 2.0 (standardowa magistrala USB 2.0). Pozostałe dwa przewody to przewody zasilania.

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30100 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

78% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni