Kabel Lanberg USB-C(M)->HDMI(M) 3m 4K 60Hz czarny

- 50%

zdjęcie ilustracyjne

Kabel Lanberg USB-C(M)->HDMI(M) 3m 4K 60Hz czarny
Kabel Lanberg USB-C(M)->HDMI(M) 3m 4K 60Hz czarny
Kabel Lanberg USB-C(M)->HDMI(M) 3m 4K 60Hz czarny
Kabel Lanberg USB-C(M)->HDMI(M) 3m 4K 60Hz czarny
Kabel Lanberg USB-C(M)->HDMI(M) 3m 4K 60Hz czarny
Kod produktu
AG530853
OEM
CA-CMHD-10CU-0030-BK
Producent
Lanberg
Punkty lojalnościowe: 1
0 ocen
W magazynie 2 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

76,97 zł

38,59 zł

31,37 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 38,35 zł
W magazynie 2 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

38,59 zł

76,97 zł

31,37 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Kabel Lanberg USB-C(M)->HDMI(M) 3m 4K 60Hz czarny

Uniwersalne rozwiązanie do podłączania urządzeń peryferyjnych i wyświetlaczy.

Technologia

USB-C zastępuje inne porty USB i wideo.

Maksymalna rozdzielczość 4k z częstotliwością odświeżania 60 Hz.

Specyfikacje

  • Złącza: USB typu C męskie, HDMI-A męskie
  • Specyfikacje USB: generacja 3.2 2
  • Specyfikacje HDMI: Wysoka prędkość Premium z Ethernetem (2.0)
  • Chipset: CS5265AN

Projekt

Potrójne ekranowanie dla optymalnej transmisji sygnału.

Pozłacane złącza zapewniają długą żywotność.

Oplot z PVC zapewnia trwałość i elastyczność.

Szczegóły

  • Maksymalna obsługiwana rozdzielczość: 3980 x 2160 @ 60Hz lub 1920 x 1080 @ 144Hz
  • Przekrój przewodu: 32 AWG
  • Materiał przewodu: czysta miedź
  • Kolor: czarny
  • Długość: 3 m

Wymagania

Port USB 3.2 generacji 2 lub Thunderbolt 3.

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29971 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

84% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni