Kabel Delock DisplayPort 8K 60 Hz 3 m z certyfikatem DP 8K
121,07 zł
107,08 zł
87,06 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Kabel Delock DisplayPort 8K 60 Hz 3 m z certyfikatem DP 8K
Kabel DisplayPort firmy Delock to idealne rozwiązanie do podłączania urządzeń DisplayPort, takich jak monitory, projektory lub telewizory do komputera PC lub laptopa.
Dane techniczne:
- Typ złącza: 1 x DisplayPort 20-pinowe męskie > 1 x DisplayPort 20-pinowe męskie
- Obsługa specyfikacji DisplayPort 1.4
- Wsteczna kompatybilność z DisplayPort 1.3, 1.2 i 1.1
- Przekrój kabla: 28 AWG
- Średnica kabla: ok. 7,5 mm
- Materiał przewodu: miedź
- Ekranowanie kabla: Potrójnie ekranowany
- Kontakty.
Wysoka szybkość transferu
Kabel obsługuje transfer danych z prędkością do 32,4 Gb/s i umożliwia wyświetlanie treści w rozdzielczościach do 8K Ultra HD (7680 x 4320 @ 60 Hz), 5K (5120 x 2880 @ 120 Hz) i 4K Ultra HD (3840 x 2160 @ 240 Hz).
Kompatybilność i certyfikacja
Kabel posiada certyfikat DP 8K i obsługuje Display Stream Compression 1.2 (DSC), HDCP 1.4 i 2.2 oraz przepływność HBR3 (8,1 Gb/s).
Transmisja audio
Kabel Delock DisplayPort obsługuje do 32 kanałów audio dla głośników i częstotliwości próbkowania audio do 1536 kHz.
Kolor i długość
Kabel jest czarny, a jego długość wraz ze złączami wynosi ok. 3 m.
Wymagania systemowe
Do korzystania z kabla wymagany jest wolny interfejs DisplayPort.
Zawartość opakowania
Opakowanie zawiera kabel DisplayPort.
Opakowanie
Kabel jest zapakowany w kartonowe pudełko.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.