Kabel Acar S10 3m, 5 5 gniazd, zabezpieczenie przeciwprzepięciowe, biały

- 5%

zdjęcie ilustracyjne

Kabel Acar S10 3m, 5 5 gniazd, zabezpieczenie przeciwprzepięciowe, biały
Kod produktu
AH296099366
OEM
ppacars10-3
Producent
PREMIUMCORD
Punkty lojalnościowe: 3
0 ocen
W magazynie 4 szt, 6.5.2024 u Ciebie

75,60 zł

72,05 zł

58,58 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 66,24 zł
W magazynie 4 szt, 6.5.2024 u Ciebie

72,05 zł

75,60 zł

58,58 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Acar S10 to zabezpieczenie przeciwprzepięciowe dla dziesięciu urządzeń jednocześnie. Podświetlany włącznik, automatyczny wyłącznik, cztery możliwe opcje ułożenia przewodu zasilającego, estetyczny design, wykonanie z wysokiej jakości trudnopalnego tworzywa, szybkie warystory oraz niska cena gwarantują najlepszy wybór do biura i domu. Specyfikacja części sieciowej: Napięcie znamionowe 230 V Częstotliwość 50 Hz Prąd znamionowy IN = 10 A Wyłącznik automatyczny 1 z opóźnioną reakcją 10A/250V Prąd upływu <0,5 mA Czas opóźnienia <25ns Maksymalne napięcie ciągłe systemu przeciwprzepięciowego UC 250V 50Hz Poziom ochrony przeciwprzepięciowej UP 1.3kV(L/N) Znamionowy prąd rozładowania iN 2kA(L/N) - 8/20µs Maksymalny prąd upływu iMAX 6,5kA (L/N) - 8/20µs System ochrony przeciwprzepięciowej styki ochrony przeciwprzepięciowej podłączone do przewodu ochronnego (system 2P Z) Materiał pola gniazda samogasnące tworzywo sztuczne Liczba gniazd sieciowych 5 gniazd z bolcem ochronnym 10A/250V 5 gniazd bez bolca ochronnego 6A/250V Wymiary 445×54×55mm Waga 0,48 kg

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29728 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

90% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni