Kabel Acar F5 IEC 5m, 5 gniazd, zabezpieczenie przeciwprzepięciowe, C14 do UPS, czarny

- 5%

zdjęcie ilustracyjne

Kabel Acar F5 IEC 5m, 5 gniazd, zabezpieczenie przeciwprzepięciowe, C14 do UPS, czarny
Kod produktu
AH2960364
OEM
ppacarf5-5iec
Producent
PREMIUMCORD
Punkty lojalnościowe: 3
0 ocen
W magazynie 10 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

81,68 zł

77,81 zł

63,26 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 65,45 zł
W magazynie 10 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

77,81 zł

81,68 zł

63,26 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Acar F5 IEC 5m kabel, 5 gniazd, zabezpieczenie przeciwprzepięciowe, C14 do UPS, czarny. Acar F5 IEC to nowoczesne urządzenie zabezpieczające z linii produktów Acar. Przy długości mniejszej niż 33 cm udostępnia 5 gniazd z uziemieniem. Zastosowanie gniazda sieciowego IEC 60320 C14 determinuje jego profesjonalne wykorzystanie i zastosowanie automatyczne bezpieczniki sprawiają, że produkt jest praktycznie bezobsługowy. Cechy: *5 gniazd z bolcem ochronnym *Podświetlany wyłącznik sieciowy *Zasilanie sygnałowe *Automatyczny bezpiecznik z opóźnieniem czasowym *Blokada przed dziećmi na każdym gnieździe *4 możliwe kierunki ułożenia przewodu zasilającego *Samogasnąca obudowa z tworzywa sztucznego *Ergonomiczna konstrukcja *Kolor czarny *Długość 5m *Kabel połączeniowy wyposażony w złącze komputerowe C14 *Odpowiedni do podłączenia do UPS Parametry: *Maks. obciążenie: 2 300 W *Napięcie znamionowe: 230 V *Częstotliwość znamionowa: 50 Hz *Maks. obciążenie prądowe: 10 A maks. *Czas reakcji: <25 ns *Poziom ochrony do 1,3 kV (L/N) *Nominalny prąd rozładowania w 2kA (L/N) - 8/20µs *Maksymalny prąd rozładowania Imax 6.5kA (L/N) - 8/20µs *Zabezpieczenie: 1 bezpiecznik automatyczny, powolny, 10A/250V *Obudowa: samogasnący plastik *Wymiary: 330x54x55mm *Waga: 400g URZĄDZENIE NALEŻY PODŁĄCZAĆ WYŁĄCZNIE DO GNIAZD Z BOLCEM OCHRONNYM (UZIEMIAJĄCYM) OSTRZEŻENIE! Dane techniczne określają maksymalne wartości przepięć, przed którymi urządzenie chroni.

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29723 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

90% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni