Kabel Acar F5 5m, 5 gniazd, zabezpieczenie przeciwprzepięciowe, prąd maks. 16A, czarny

- 4%

zdjęcie ilustracyjne

Kabel Acar F5 5m, 5 gniazd, zabezpieczenie przeciwprzepięciowe, prąd maks. 16A, czarny
Kabel Acar F5 5m, 5 gniazd, zabezpieczenie przeciwprzepięciowe, prąd maks. 16A, czarny
Kod produktu
AH2960811
OEM
ppacarf5-5power
Producent
PREMIUMCORD
Punkty lojalnościowe: 5
0 ocen
W magazynie 8 szt, 6.5.2024 u Ciebie

119,16 zł

114,60 zł

93,17 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 112,58 zł
W magazynie 8 szt, 6.5.2024 u Ciebie

114,60 zł

119,16 zł

93,17 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Acar F5: więcej niż tylko przedłużacz

Acar F5 to wysokiej jakości przedłużacz z ochroną przeciwprzepięciową. Dzięki długości 5 metrów zapewnia wystarczający zasięg dla urządzeń.

5 szuflad dla maksymalnej elastyczności

Pięć uziemionych gniazd umożliwia jednoczesne zasilanie wielu urządzeń. Każde gniazdo jest wyposażone w blokadę przed dziećmi.

Ochrona przeciwprzepięciowa sprzętu

Warystorowe zabezpieczenie przeciwprzepięciowe TDK chroni sprzęt przed szkodliwymi skokami napięcia.

Specyfikacja techniczna

  • Maks. obciążenie: 2 300 W
  • Napięcie znamionowe: 230 V
  • Częstotliwość znamionowa: 50 Hz
  • Maks. obciążenie prądowe: maks. 15 A.

Projektowanie i budowa

Acar F5 ma ergonomiczną konstrukcję i jest wykonany z trudnopalnego tworzywa sztucznego. Czarna obudowa i czerwony kabel nadają produktowi nowoczesny wygląd.

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29727 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

90% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni