IT8490E0 PAROWNICA DO UBRAŃ TEFAL
951,55 zł
834,86 zł
678,75 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Parownica stojąca Tefal IT8490E0
Sprawdź naszą nową gwiazdę w dziedzinie pielęgnacji odzieży - parownicę stojącą Tefal Pro Style Care.
Profesjonalna pielęgnacja odzieży w zaciszu własnego domu
Nasz steamer pozwala uzyskać gładkie i pozbawione zagnieceń ubrania w ciągu kilku minut. Dzięki unikalnemu systemowi Steam & Press w wygodny i łatwy sposób osiągniesz profesjonalne rezultaty.
Wejście i wyjście zasilania
Parowar ma moc wejściową 2000 W i ciągły wyrzut pary do 42 g/min. Gwarantuje to szybkie i wydajne gotowanie na parze.
Ustawienia i elementy sterujące
Pięć różnych ustawień pary na uchwycie ułatwia sterowanie. Głowica parowa XL Delta zapewnia optymalne rozprowadzanie pary i bardzo precyzyjne rezultaty.
Praktyczne funkcje i akcesoria
- Szybkie nagrzewanie w 45 sekund - idealne do codziennego użytku.
- Wyjmowany zbiornik na wodę o pojemności 1,3 l - dla łatwiejszego i bardziej praktycznego użytkowania.
- Para zabija 99,9% zarazków i bakterii - odświeża ubrania i usuwa nieprzyjemne zapachy.
- Praktyczne akcesoria: szczotka do tkanin, rękaw do gotowania na parze z unikalnym urządzeniem MonParfum, odkurzacz do usuwania kłaczków i rękawice.
Elegancki wygląd
Nowoczesny i atrakcyjny wygląd parownicy pasuje do każdego domu. Parownica jest idealnym rozwiązaniem do pielęgnacji wszystkich rodzajów tkanin.
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.