Inteligentna Żarówka LED Yeelight M2 (Wielokolorowa) - Rozpakowany
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Yeelight Inteligentna Żarówka LED M2 (Wielokolorowa)
Żarówka LED Yeelight M2 (Multicolor) została zaprojektowana z myślą o bezproblemowej integracji z Twoim domem za pośrednictwem systemu Google Seamless Setup. Możesz podłączyć żarówkę bezpośrednio do Google Mini lub Google Nest, co znacznie przyspieszy proces.Żarówka M2 jest przeznaczona bardziej do tworzenia atmosfery z wyborem koloru (16 mil.), Regulacja jasności i temperatury barwowej. Żarówkę można zaprogramować na specjalne okazje, a także zsynchronizować z muzyką. Żarówkę można zintegrować tylko z Google Home.
Kluczowe właściwości:
- Wymiary: 124mm × 60mm
- Waga: 176g
- Gniazdo: E27
- Strumień świetlny: (lux) 40-1000 lm, regulowany
- Temperatura barwowa: 1700-6500 K, regulowana
- Napięcie: 220-240 V ~ 50/60 Hz 0,04 A
- Zużycie: 8 W
- Temperatura pracy: -10°C do +40°C
- Wilgotność robocza: 0-85% RH
- Wskaźnik oddawania barw: (CRI) Ra 80IP
- Certyfikacja: IP20
- Liczba cykli: (wł./wył.) 15 000
- Skuteczność świetlna: 100 lm/W
- Połączenie bezprzewodowe
- Bluetooth
- Zużycie w trybie gotowości:
- Etykieta energetyczna (EEL) A +
- Żywotność: 15 000 godzin
Łatwy w konfiguracji
Bezproblemowa konfiguracja pozwala łatwo skonfigurować inteligentną żarówkę LED Yeelight M2 w Google
Aplikacje domowe - nie trzeba pobierać kolejnej aplikacji do linku.
* Więcej informacji na temat instrukcji konfiguracji można znaleźć na stronie pomocy technicznej
* Google, Google Nest Hub, Google Home, Google Nest Hub Max oraz inne powiązane marki i logo są znakami towarowymi firmy Google LLC.
Sterowanie w Google Home
Po ustawieniu możesz kontrolować ściemnianie i ściemnianie żarówek w
Strona główna Google. Nie musisz używać innej aplikacji.
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.