Inteligentna ładowarka akumulatorów EMOS BCN-40

- 4%

zdjęcie ilustracyjne

Inteligentna ładowarka akumulatorów EMOS BCN-40
Inteligentna ładowarka akumulatorów EMOS BCN-40
Inteligentna ładowarka akumulatorów EMOS BCN-40
Inteligentna ładowarka akumulatorów EMOS BCN-40
Kod produktu
AH219986100165
OEM
1603027000
Producent
EMOS
Punkty lojalnościowe: 2
0 ocen
W magazynie 2 szt, we wtorek u Ciebie

45,36 zł

43,64 zł

35,48 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 42,41 zł
W magazynie 2 szt, we wtorek u Ciebie

43,64 zł

45,36 zł

35,48 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Inteligentna ładowarka akumulatorów EMOS BCN-40

Numer produktu: 1603027000

EAN: 8592920109991

Charakterystyka

  • Rozmiary ogniw: AAA, AA
  • Liczba jednocześnie ładowanych akumulatorów: od 1 do 4
  • Złącze ładowarki: USB
  • Typ ładowarki: inteligentna
  • Rodzaj ogniw wewnątrz opakowania: bez ogniw
  • Liczba kanałów ładowania: 4
  • Wykrywanie baterii alkalicznych: tak
  • Czas ładowania AAA 1 000 mAh: 4:00
  • Prąd ładowania AAA: 300 mA
  • Czas ładowania AA 2 700 mAh: 10:00
  • Zasilanie: USB 5 V/1 A
  • Typ akumulatora: NiMH
  • Wykrywanie uszkodzonej baterii: tak
  • Kabel w zestawie: micro USB
  • Prąd ładowania AA: 300 mA
  • Ochrona przeciwprzepięciowa: tak

Wymiary i opakowanie

Wymiar: 88 × 72 × 30 mm

Opakowanie sprzedażowe: 1 sztuka, pudełko kartonowe

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29988 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

82% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni