Iiyama ProLite T1731SAW-B5, 43,2 cm (17''), PIŁA, czarna
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
monitor dotykowy (5:4), 43,2 cm (17''), ekran dotykowy, powierzchnia fali akustycznej, 1280x1024 pikseli, mocowanie VESA (100x100 mm), 5ms, jasność: 230cd, kąt widzenia: 170/160 ° (H/V) , kontrast: 1000:1, audio, VGA, display-port, HDMI, interfejs dotykowy: USB, IP54, w zestawie: zasilacz, kabel zasilający, QSG, kolor: czarny
17-calowy ProLite T1731SAW-B5 został stworzony przy użyciu technologii dotykowej ze wsparciem fal akustycznych. Technologia ta gwarantuje precyzję dotyku i doskonałą jakość obrazu. Ekran pokryty jest specjalną warstwą szkła, która chroni urządzenie przed uszkodzeniem. Możliwa jest praca z monitorem ręcznie (również w rękawiczkach lateksowych) lub rysikiem. Solidna obudowa w połączeniu z szerokim zakresem ustawień ekranu (kąt ustawienia do 90 w górę) zapewnia komfort w wielu różnych środowiskach. Przyciski sterujące MENU znajdują się z boku obudowy monitora. Za ich pomocą możliwe jest wyłączenie funkcji dotykowych, co jest bardzo przydatne np. podczas czyszczenia ekranu. ProLite T1731SAW-B5 jest idealny do punktów sprzedaży, informacji, edukacji i nie tylko.
Przekątna monitora 17", 43cm
Panel LED TN
Rozdzielczość natywna 1280 x 1024 (1,3 megapiksela)
5:4 format obrazu
Jasność 250 cd/m2 typowa
Jasność 230 cd/m2 z wyjątkiem panelu dotykowego
1000:1 kontrast z wyjątkiem panelu dotykowego
Przepuszczalność światła 92%
Czas reakcji 5ms
Kąt widzenia w poziomie / pionie: 170 ° / 160 °, dla parvo / lefo: 85 ° / 85 °, góra / dół: 80 ° / 80 °
Obsługa 16,7mln 8bit kolorów (6bit + Hi-FRC)
Częstotliwość pozioma 31 - 80 kHz
Częstotliwość pionowa 50 - 75Hz
Obszar roboczy wys. x szer. 338 x 270 mm, 13,3 x 10,6"
Rozmiar kropki 0,264 mm
Kolor stelaża czarny, matowy
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.