iGET SECURITY EP13 - Bezprzewodowa klawiatura z czytnikiem RFID do alarmu iGET SECURITY M5
297,43 zł
239,09 zł
194,38 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
iGET SECURITY EP13 - Bezprzewodowa klawiatura z czytnikiem RFID
Dla alarmu iGET SECURITY M5
Klawiatura i czytnik RFID w jednym
Bezprzewodowa klawiatura do użytku wewnątrz pomieszczeń.
Panel stanu z kolorowymi diodami LED.
Informuje o stanie zabezpieczeń.
Prosta obsługa
Aktywacja i dezaktywacja alarmu.
Aktywuj tryb domowy.
Wbudowany czytnik RFID dla łatwej identyfikacji.
Bezpieczeństwo i kontrola
Ochrona przed sabotażem.
Odległość czujnika od jednostki głównej do 1 km.
256-bitowe szyfrowanie sieci bezprzewodowej.
Funkcje praktyczne
Akumulator litowo-jonowy.
Żywotność baterii do 6 miesięcy (przy 8 aktywacjach dziennie).
Ostrzeżenie o niskim poziomie naładowania baterii.
Łatwa instalacja
Proste rozszerzenie zestawu alarmowego.
W zestawie zasilacz i uchwyt do montażu na ścianie.
Specyfikacja techniczna
- Zaprojektowany dla: iGET Security M5
- Częstotliwość: 868,35 MHz
- Standard RFID: 125 kHz
- Zasilanie: zasilacz 5 V DC
- Pojemność baterii: 800 mAh
- Żywotność baterii: do 6 miesięcy
- Zasięg sygnału: do 1000 m
- Wymiary: 144,5 x 91,8 x 20,8 mm
- Waga: 180 g
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.