iGET HOME Typhoon G1
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
iGET HOME Typhoon G1 - robotyczny odkurzacz do perfekcyjnego sprzątania
Uniwersalny pomocnik dla domu
Odkurzacz automatyczny iGET HOME Typhoon G1 jest wyposażony w funkcję odkurzacza i mopa 2 w 1, co oznacza, że zarówno odkurza, jak i mopuje.
Odkurzacz do wszystkich rodzajów podłóg
Jest to doskonały wybór dla domów z różnymi rodzajami podłóg - od dywanów po podłogi twarde.
Inteligentna technologia zapewniająca wyższą wydajność
Jeśli trafi na dywan z wysokim włosiem, zwiększy swoją moc ssania dzięki technologii BoostIQ.
Pokonywanie przeszkód
iGET HOME Typhoon G1 może pokonywać progi o maksymalnej wysokości 1,8 cm i elegancko omijać meble i inne przeszkody.
Sześć trybów czyszczenia
Odkurzacz ma sześć trybów czyszczenia, w tym tryb automatyczny z szybkim i podwariantem w kształcie litery Y do precyzyjnego odkurzania i mopowania całego domu.
Idealny dla gospodarstw domowych ze zwierzętami i alergików
Odkurzacz jest wyposażony w szczotkę do sierści zwierząt i filtr HEPA, który wychwytuje drobne cząsteczki kurzu.
Łatwa konserwacja dzięki automatycznemu opróżnianiu pojemnika
Podłączenie do stacji iGET HOME GS1 aktywuje automatyczne opróżnianie pojemnika do kosza na stacji.
Kontrola i ustawienia za pośrednictwem aplikacji
Odkurzaczem można łatwo sterować i konfigurować go za pomocą aplikacji mobilnej iGET HOME.
Specyfikacja techniczna
- Język instrukcji: CZ, SK, DE, EN, PL, HU
- Rodzaj powierzchni: do wszystkich rodzajów podłóg
- Przeznaczenie: czyszczenie na sucho, czyszczenie na mokro
- Cechy: automatyczne ładowanie, czujnik upadku
- Pojemność pojemnika na kurz / zbiornika na wodę: 250 ml / 240 ml
- Liczba szczotek bocznych: 2
- Wysokość pokonywania przeszkód: 1,8 cm
- Nawigacja.
- Typ silnika: BLDC
- Sterowanie: aplikacja, przycisk
- Typ filtra: filtr o wysokiej wydajności, filtr HEPA H13
- Wysokość: 7,6 cm
- Szerokość: 32 cm
- Głębokość: 32 cm
- Waga: 3,2 kg
- Aplikacja mobilna: iGET HOME
- Kolor: czarny
- Typ akumulatora: litowo-jonowy
- Czas ładowania: 4 h
- Czas pracy: 120 min
- Kompatybilność: iGET HOME, Wi-Fi, Asystent Google, Amazon Alexa
- Poziom hałasu: 64 dB
- Moc: 42 W
- Wymiary opakowania: 42x34x11 cm
- Waga opakowania: 4,2 kg
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.