iGET HOME Typhoon G1

- 18%

zdjęcie ilustracyjne

iGET HOME Typhoon G1
iGET HOME Typhoon G1
iGET HOME Typhoon G1
iGET HOME Typhoon G1
Kod produktu
3436419
OEM
G1
Producent
iGET
Punkty lojalnościowe: 22
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

iGET HOME Typhoon G1 - robotyczny odkurzacz do perfekcyjnego sprzątania

Uniwersalny pomocnik dla domu

Odkurzacz automatyczny iGET HOME Typhoon G1 jest wyposażony w funkcję odkurzacza i mopa 2 w 1, co oznacza, że zarówno odkurza, jak i mopuje.

Odkurzacz do wszystkich rodzajów podłóg

Jest to doskonały wybór dla domów z różnymi rodzajami podłóg - od dywanów po podłogi twarde.

Inteligentna technologia zapewniająca wyższą wydajność

Jeśli trafi na dywan z wysokim włosiem, zwiększy swoją moc ssania dzięki technologii BoostIQ.

Pokonywanie przeszkód

iGET HOME Typhoon G1 może pokonywać progi o maksymalnej wysokości 1,8 cm i elegancko omijać meble i inne przeszkody.

Sześć trybów czyszczenia

Odkurzacz ma sześć trybów czyszczenia, w tym tryb automatyczny z szybkim i podwariantem w kształcie litery Y do precyzyjnego odkurzania i mopowania całego domu.

Idealny dla gospodarstw domowych ze zwierzętami i alergików

Odkurzacz jest wyposażony w szczotkę do sierści zwierząt i filtr HEPA, który wychwytuje drobne cząsteczki kurzu.

Łatwa konserwacja dzięki automatycznemu opróżnianiu pojemnika

Podłączenie do stacji iGET HOME GS1 aktywuje automatyczne opróżnianie pojemnika do kosza na stacji.

Kontrola i ustawienia za pośrednictwem aplikacji

Odkurzaczem można łatwo sterować i konfigurować go za pomocą aplikacji mobilnej iGET HOME.

Specyfikacja techniczna

  • Język instrukcji: CZ, SK, DE, EN, PL, HU
  • Rodzaj powierzchni: do wszystkich rodzajów podłóg
  • Przeznaczenie: czyszczenie na sucho, czyszczenie na mokro
  • Cechy: automatyczne ładowanie, czujnik upadku
  • Pojemność pojemnika na kurz / zbiornika na wodę: 250 ml / 240 ml
  • Liczba szczotek bocznych: 2
  • Wysokość pokonywania przeszkód: 1,8 cm
  • Nawigacja.
  • Typ silnika: BLDC
  • Sterowanie: aplikacja, przycisk
  • Typ filtra: filtr o wysokiej wydajności, filtr HEPA H13
  • Wysokość: 7,6 cm
  • Szerokość: 32 cm
  • Głębokość: 32 cm
  • Waga: 3,2 kg
  • Aplikacja mobilna: iGET HOME
  • Kolor: czarny
  • Typ akumulatora: litowo-jonowy
  • Czas ładowania: 4 h
  • Czas pracy: 120 min
  • Kompatybilność: iGET HOME, Wi-Fi, Asystent Google, Amazon Alexa
  • Poziom hałasu: 64 dB
  • Moc: 42 W
  • Wymiary opakowania: 42x34x11 cm
  • Waga opakowania: 4,2 kg

Parametry

Rodzaj produktu
Producent

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30126 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

78% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni