iGET HOME G1 GS1
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
iGET HOME G1 GS1: Twój asystent sprzątania domu
Roztwór czyszczący 2 w 1
Odkurzacz automatyczny iGET HOME G1 zajmuje się nie tylko odkurzaniem, ale także wycieraniem domu.
Precyzyjna nawigacja
Dzięki żyroskopowemu systemowi nawigacji ten odkurzacz może skutecznie czyścić każdy zakręt i omijać przeszkody bez uderzania.
Idealny dla właścicieli zwierząt i alergików
Odkurzacz jest wyposażony w filtr HEPA oraz szczotkę do sierści i włosów zwierząt domowych, dzięki czemu jest idealny dla alergików i właścicieli zwierząt domowych.
Czyszczenie według własnych upodobań
Aplikacja iGET HOME umożliwia ustawienie określonych obszarów i rodzajów czyszczenia dla każdego pomieszczenia.
Odkurzanie i mycie na zamówienie
iGET HOME G1 jest wyposażony w pojemnik na kurz o pojemności 240 ml i zbiornik na wodę o pojemności 250 ml, dzięki czemu odkurza i mopuje w zależności od potrzeb.
Uniwersalny odkurzacz do wszystkich rodzajów podłóg
Parkiet, lino, dywany z wysokim włosiem - ten odkurzacz poradzi sobie z każdą powierzchnią dzięki inteligentnej technologii BoostIQ.
Bezpieczeństwo i wydajność
Może omijać przeszkody bez uderzania i pokonywać progi o wysokości do 1,8 cm.
Wyposażony w sześć trybów czyszczenia
Tryb automatyczny, tryb punktowy, tryb czyszczenia zaznaczonych obszarów, czyszczenie wzdłuż ścian i inne.
Idealny dla gospodarstw domowych ze zwierzętami
Wyposażony w szczotkę do sierści zwierząt i filtr HEPA, odkurzacz jest idealny dla alergików i osób cierpiących na astmę.
Łatwa konserwacja
Dzięki kompatybilności ze stacją iGET HOME GS1, odkurzacz może pracować do 2 miesięcy bez konieczności interwencji użytkownika.
Specyfikacja techniczna
- Język instrukcji: CZ, SK, DE, EN, PL, HU
- Rodzaj powierzchni: do wszystkich rodzajów podłóg, do dywanów i wykładzin dywanowych, do powierzchni twardych, do powierzchni miękkich, do linoleum, do podłóg pływających, do parkietów i innych podłóg drewnianych.
- Przeznaczenie: czyszczenie na sucho, czyszczenie na mokro, czyszczenie na sucho i na mokro w tym samym czasie, dla alergików, do sierści zwierząt domowych
- Funkcje: automatyczne ładowanie, kontynuacja czyszczenia po oddzielnym ładowaniu, czujnik upadku, odporność szczotki na zaplątanie włosów, czujnik uderzenia, wybór pomieszczeń do czyszczenia, odkurzanie wielu pomieszczeń, dostosowanie do powierzchni podłogi, funkcja odroczonego czyszczenia, zaplanowane czyszczenie, czeska lokalizacja głosowa, strefy ograniczonego dostępu, pamięć dla pięciu pięter, kompatybilny ze stacją iGET HOME GS1
- Pojemność pojemnika na kurz / zbiornika na wodę: 250 ml / 240 ml
- Liczba szczotek bocznych: 2
- Wysokość pokonywania przeszkód: 1,8 cm
- Nawigacja.
- Typ silnika: BLDC
- Sterowanie: aplikacja, przycisk
- Typ filtra: filtr o wysokiej wydajności, filtr HEPA H13, filtr zmywalny, filtr piankowy
- Wysokość odkurzacza: 9,3 cm
- Szerokość odkurzacza: 32 cm
- Głębokość odkurzacza: 32 cm
- Waga odkurzacza: 3,2 kg
- Wymiary stacji: 16,5x24x32 cm
- Waga stacji: 2,5 kg
- Aplikacja mobilna: iGET HOME
- Kolor: czarny
- Typ akumulatora: litowo-jonowy
- Czas ładowania: 4 h
- Czas pracy: 120 min
- Kompatybilność: iGET HOME, Wi-Fi, Asystent Google, Amazon Alexa
- Poziom hałasu: 64 dB
- Moc: 42 W
- Wymiary opakowania: 42x34x36 cm
- Waga opakowania: 8 kg
- Zawartość zestawu: odkurzacz automatyczny iGET HOME Typhoon G1, iGET HOME Station GS1, stacja ładująca, 1x uniwersalna szczotka główna, 1x szczotka do sierści zwierząt, 2x szczotka boczna prawa, 2x szczotka boczna lewa, 2x ściereczka do mopa, 2x filtr HEPA, 1x obcinarka do włosów, instrukcja obsługi w języku CZ/SK/DE/EN/HU
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.