Hybrydowy kabel optyczny Digitus HDMI 2.1 AOC, typ A M/M, 20 m, UHD 8K@60Hz, CE, złoty, czarny
643,81 zł
371,51 zł
302,04 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Hybrydowy kabel optyczny Digitus HDMI 2.1 AOC
Typ: A M/M, 20m, UHD 8K@60Hz, CE, złoty, bl
EAN: 4016032467052
Opis
Ten kabel zapewnia nieskompresowaną transmisję sygnałów wideo i audio.
Umożliwia transmisję w rozdzielczości 8K/60Hz z przepustowością do 48 Gbps.
Wykorzystuje aktywną światłowodową transmisję danych dla zerowego opóźnienia ramki.
Elastyczna instalacja
Mała średnica kabla i wąski promień gięcia 20 mm umożliwiają elastyczną instalację.
Jest odporny na zakłócenia elektromagnetyczne (EMI).
Wsparcie technologiczne
Obsługuje HDR, HDCP 2.2, EDID i CEC.
Hybrydowa konstrukcja z rdzeniami optycznymi i miedzianymi zapewnia bezstratną transmisję.
Szczegóły techniczne
- Rozdzielczość: 7680 x 4320p / 60 Hz (UHD-2)
- Obsługa 8K 3D
- Obsługa do 60 Hz przy rozdzielczości 4K i Full HD (1080p)
- Obsługuje BT.2020 z 10, 12 i 16 bitami na składową koloru
- Indeks dolny: YUV 4:4:4
- Wersja HDCP: 2.2
- Wersja HDMI®: 2.1
Obsługuje Enhanced Audio Return Channel (eARC) i Consumer Electronic Control (CEC).
Obsługa wielu strumieni audio/wideo i format 21:9 Cinemascope.
Obsługuje 8-kanałowy LPCM, 192 kHz, 24-bitowy dźwięk i strumień bitów DTS-HD Master Audio.
Obsługa Super Audio CD (DSD) i DVD audio.
Obsługuje Blu-ray Disc i HD DVD audio i wideo.
Opóźnienie: Zerowe opóźnienie ramki.
Promień gięcia: 20 mm.
Temperatura pracy: -10 ~ 80°C.
Wilgotność robocza: 0% - 85% wilgotności względnej.
Pobór mocy: maksymalnie 400 mW.
Obsługuje DVI w wersji 1.0 (w połączeniu z adapterami).
Kolor kabla: czarny.
Złącze 1: HDMI typu A, wtyczka.
Złącze 2: HDMI typu A, wtyczka.
Powierzchnia złącza: pozłacana.
Standard HDMI: ultra szybkie złącze HDMI.
Maksymalna rozdzielczość HDTV: 7680 × 4320 pikseli, 60 Hz.
Standard HDTV: Ultra HD 8K.
Digestore: metalowa obudowa.
Długość: 20 m.
AOC - Aktywny kabel optyczny: tak.
Osłona: jedna osłona.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.