HX6800/35 PHILIPS SONICARE SZCZOTECZKA DO ZĘBÓW

- 4%

zdjęcie ilustracyjne

HX6800/35 PHILIPS SONICARE SZCZOTECZKA DO ZĘBÓW
HX6800/35 PHILIPS SONICARE SZCZOTECZKA DO ZĘBÓW
HX6800/35 PHILIPS SONICARE SZCZOTECZKA DO ZĘBÓW
HX6800/35 PHILIPS SONICARE SZCZOTECZKA DO ZĘBÓW
HX6800/35 PHILIPS SONICARE SZCZOTECZKA DO ZĘBÓW
Kod produktu
741010375
Producent
PHILIPS
Punkty lojalnościowe: 29
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Szczoteczka soniczna Philips HX6800/35

Nowoczesna technologia zapewniająca delikatne czyszczenie

Philips Sonicare ProtectiveClean wykorzystuje zaawansowaną technologię dla zdrowych dziąseł i delikatnego szczotkowania.

Zapobiega próchnicy zębów

W porównaniu do szczoteczek manualnych, usuwa do 7 razy więcej płytki nazębnej, zapobiegając próchnicy i poprawiając zdrowie dziąseł.

Odpowiedni dla wrażliwych zębów i dziąseł

Jest delikatny i bezpieczny dla wrażliwych zębów i dziąseł, aparatów ortodontycznych i protez.

Tryby i intensywność czyszczenia

Szczoteczka oferuje 1 tryb czyszczenia - Clean i 2 ustawienia intensywności.

Co zawiera opakowanie?

  • 2 szczotki ProtectiveClean
  • 2 głowice InterCare
  • 2 walizki podróżne
  • 1 ładowarka

Kolor i wygląd

Konstrukcja szczoteczki jest smukła, lekka i elegancka. Opakowanie zawiera szczoteczki w dwóch kolorach - czarnym i różowym.

Zaawansowana technologia

Philips Sonicare wykorzystuje wibracje o wysokiej częstotliwości do 62 000 skrobań na minutę, aby zapewnić niezrównane czyszczenie.

Łatwa obsługa i długa żywotność baterii

Szczoteczka jest łatwa w użyciu, a akumulator litowo-jonowy wystarcza na 2 tygodnie pracy na jednym ładowaniu.

Inteligentne funkcje

Posiada funkcję Smartimer i Quadpacer dla optymalnego czasu czyszczenia oraz czujnik ciśnienia do kontroli siły czyszczenia.

Parametry

Rodzaj produktu
Zasilacz
Marka
Liczba prędkości
Prysznic do ust
Liczba funkcji

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29988 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

82% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni