Hulajnoga dziecięca NEX MINT z kółkami LED mini hulajnoga
191,11 zł
171,12 zł
139,12 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Hulajnoga dziecięca NEX MINT z kółkami LED
Daj swoim dzieciom radość z jazdy na hulajnodze NEX MINT z kołami LED. Trójkołowa konstrukcja i wyważony układ kierowniczy zapewniają wysoką stabilność, dzięki czemu jest idealna dla najmniejszych rowerzystów.
Kierownica z regulacją wysokości
Kierownicę można regulować w 3 pozycjach (57-62-67 cm od podłoża), co jest idealne dla dzieci o różnym wzroście. Ponadto kierownicę można łatwo zdemontować, aby zaoszczędzić miejsce.
Kontrola przenoszenia ciężaru
Kierownica jest nieruchoma i nie można jej obracać. Manewrowanie odbywa się poprzez przesunięcie ciężaru na jedną lub drugą stronę, co zwiększa bezpieczeństwo i zmniejsza ryzyko przewrócenia.
Solidna podstawa zapewniająca prawidłową postawę
Przestronny podnóżek (29 x 11,5 cm) zapewnia dużo miejsca dla obu stóp i uczy dzieci prawidłowej postawy podczas jazdy. Stopień jest wyposażony w uchwyt i kolorowe diody LED.
Świecące, szybkie koła
Koła 125 mm (przód) i 100 mm (tył) są wyposażone w kolorowe diody LED, które zwiększają widoczność i nadają hulajnodze atrakcyjny wygląd. Kółka są wyposażone w łożyska ABEC 5 zapewniające komfortową jazdę.
Specyfikacja techniczna
- Materiał: aluminium, PP, PU, stal
- Wymiary po rozłożeniu: szerokość: 25 cm, wysokość: 57-62-67 cm, długość: 56 cm
- Wymiary złożonej hulajnogi: szerokość: 25 cm, wysokość: 16 cm, długość: 68 cm
- Stopień: szerokość: 11,5 cm, długość: 29 cm, kolorowa dioda LED, zasilanie bateryjne (3xAAA/LR03)
- Przednie koła: PU 125 mm, ABEC 5, kolorowe diody LED
- Tylne koło: PU 100 mm, ABEC 5, kolorowe diody LED
- Udźwig: 50 kg
- Waga: 2,1 kg
Galeria
Sprawdź kilka zdjęć hulajnogi NEX MINT z kołami LED poniżej.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.