GPS rowerowy Mio Cyclo Discover
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
GPS rowerowy Mio Cyclo Discover
Opis ogólny
Odkrywaj świat na rowerze dzięki systemowi nawigacji rowerowej Mio Cyclo Discover.
Interfejs użytkownika
Duże przyciski sterujące i prosta struktura menu.
Mapy i nawigacja
Wstępnie zainstalowane mapy rowerowe i drogowe 38 krajów Europy.
Wyraźne i szczegółowe wskazówki z sygnałem dźwiękowym.
Funkcje specjalne
Funkcja NeverMiss do śledzenia interesujących miejsc na trasie.
Integracja platform rowerowych Komoot i RouteYou.
Nowe, oparte na chmurze narzędzie do planowania tras.
Punkty zainteresowania
Baza danych punktów użyteczności publicznej dla rowerzystów: sklepy, służby ratunkowe, punkty gastronomiczne.
Funkcja Surprise Me
Do wyboru 3 trasy-niespodzianki w zależności od czasu lub odległości.
Funkcje awaryjne
Funkcja "Gdzie jestem" wyświetlająca aktualny adres i współrzędne geograficzne.
Monitorowanie i pomiary
Śledź i mierz prędkość, czas, dystans, spalone kalorie i nie tylko.
Sprzęt
- Chipset GPS U-blox 7
- Ekran dotykowy
- Kolorowy wyświetlacz
- Rozmiar wyświetlacza 3,5" / 8,9 cm
- Rozdzielczość wyświetlacza 320 × 480
- Wodoodporność IPX5
- Pamięć 8 GB
- Do 10 godzin pracy na baterii
- Instrukcje za pomocą sygnału dźwiękowego
- Wymiary (wys. × szer. × głęb.) 114 × 68 × 18,6 mm
- Waga 151 g
Oprogramowanie
- Panel regulowany przez użytkownika
- NeverMiss
- Oznaczone miejsce z zapisanymi rekordami
- Szczegółowa historia
- Lista interesujących miejsc
- Surprise Me - pętla
- Surprise Me A to B
- Trasa importu
- Ścieżki kompotu
- Trasy RouteYou
- Funkcja "Gdzie jestem"
- Przesyłanie posiłków
- Szczegółowe śledzenie punktu początkowego
- Wstępnie zainstalowane mapy - cała Europa
- Sieć węzłów
- Bezpłatne aktualizacje map przez cały okres użytkowania urządzenia
- OSM
- Usługa MioShare Cloud
- Aplikacja PC CycloAgent
Część pakietu
- Nawigacja
- Uchwyt na rower
- Kabel do transmisji danych/ładowania
Materiał zdjęciowy
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.