GENERATOR PARY PSG7140/70 PHILIPS

- 14%

zdjęcie ilustracyjne

GENERATOR PARY PSG7140/70 PHILIPS
GENERATOR PARY PSG7140/70 PHILIPS
GENERATOR PARY PSG7140/70 PHILIPS
GENERATOR PARY PSG7140/70 PHILIPS
GENERATOR PARY PSG7140/70 PHILIPS
Kod produktu
741015688
Producent
PHILIPS
Punkty lojalnościowe: 56
0 ocen
W magazynie 3 szt, we wtorek u Ciebie

1 310,63 zł

1 132,53 zł

920,76 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 1 132,53 zł
W magazynie 3 szt, we wtorek u Ciebie

1 132,53 zł

1 310,63 zł

920,76 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Generator pary PSG7140/70 Philips PerfectCare S7000

Moc: 2 100 W

Gotowanie na parze: ciągły wyrzut pary do 120 g/min

Ciśnienie pary: do 8 barów

Uderzenie pary: do 600 g

Czas nagrzewania: 2 min

Ultralekkie żelazko do gotowania na parze w pionie

Waga żelaza: 0,8 kg

Automatyczny wyrzut pary dla szybkiego prasowania.

Technologia czujnika ruchu do natychmiastowego gotowania na parze.

Bezpieczna i wydajna technologia OptimalTEMP

Gwarantuje brak przypaleń prasowanych tkanin.

Jedno ustawienie temperatury dla wszystkich prasowanych ubrań.

W 100% bezpieczny dla wszystkich ubrań nadających się do prasowania.

Wysokiej jakości powierzchnia prasowania i system odkamieniania

Powierzchnia prasowania SteamGlide Elite zapewnia optymalny poślizg.

Sprytny system Calc Clean ułatwia odkamienianie.

System odkamieniania Easy de-Calc w sposób ciągły zbiera kamień.

Wyjmowany zbiornik na wodę i funkcje bezpieczeństwa

Pojemność zbiornika: 1,8 l

Ostrzeżenie o niskim poziomie wody.

Możliwość uzupełnienia w dowolnym momencie podczas użytkowania.

Blokada do bezpiecznego przenoszenia i automatycznego wyłączania.

Specyfikacja techniczna

  • Długość węża: 1,7 m
  • Długość przewodu netto: 1,65 m
  • Wymiary produktu (wys. × szer. × gł.): 27,5 × 24 × 42 cm
  • Waga żelazka podstawy: 3,85 kg
  • Kolor: zielony/szary

Parametry

Rodzaj produktu
Kolor
Marka
Powierzchnia do prasowania
Pionowe naparowanie
Drip-Stop
Obrotowe złącze przewodu
Wyłączenie bezpieczeństwa
Odkamienianie

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29971 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

84% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni