GENERATOR PARY PSG7140/70 PHILIPS
1 310,63 zł
1 132,53 zł
920,76 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Generator pary PSG7140/70 Philips PerfectCare S7000
Moc: 2 100 W
Gotowanie na parze: ciągły wyrzut pary do 120 g/min
Ciśnienie pary: do 8 barów
Uderzenie pary: do 600 g
Czas nagrzewania: 2 min
Ultralekkie żelazko do gotowania na parze w pionie
Waga żelaza: 0,8 kg
Automatyczny wyrzut pary dla szybkiego prasowania.
Technologia czujnika ruchu do natychmiastowego gotowania na parze.
Bezpieczna i wydajna technologia OptimalTEMP
Gwarantuje brak przypaleń prasowanych tkanin.
Jedno ustawienie temperatury dla wszystkich prasowanych ubrań.
W 100% bezpieczny dla wszystkich ubrań nadających się do prasowania.
Wysokiej jakości powierzchnia prasowania i system odkamieniania
Powierzchnia prasowania SteamGlide Elite zapewnia optymalny poślizg.
Sprytny system Calc Clean ułatwia odkamienianie.
System odkamieniania Easy de-Calc w sposób ciągły zbiera kamień.
Wyjmowany zbiornik na wodę i funkcje bezpieczeństwa
Pojemność zbiornika: 1,8 l
Ostrzeżenie o niskim poziomie wody.
Możliwość uzupełnienia w dowolnym momencie podczas użytkowania.
Blokada do bezpiecznego przenoszenia i automatycznego wyłączania.
Specyfikacja techniczna
- Długość węża: 1,7 m
- Długość przewodu netto: 1,65 m
- Wymiary produktu (wys. × szer. × gł.): 27,5 × 24 × 42 cm
- Waga żelazka podstawy: 3,85 kg
- Kolor: zielony/szary
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.