GAIA Black producent SODASTREAM

zdjęcie ilustracyjne

GAIA Black producent SODASTREAM
GAIA Black producent SODASTREAM
GAIA Black producent SODASTREAM
GAIA Black producent SODASTREAM
Kod produktu
742005028
Producent
SODASTREAM
Punkty lojalnościowe: 16
0 ocen
W magazynie 10 szt, 6.5.2024 u Ciebie

329,42 zł

267,82 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 321,63 zł
W magazynie 10 szt, 6.5.2024 u Ciebie

329,42 zł

267,82 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

SODASTREAM GAIA Black - Praktyczny domowy ekspres do napojów gazowanych

Możliwość wyboru intensywności perlenia - delikatne, średnie, mocne.

Woda gazowana 1 l od 2,99 CZK.

Opatentowany system szybkiego mocowania QuickConnect bez konieczności przykręcania.

Nie ma potrzeby podłączania do prądu.

Zawartość opakowania:

  • Producent wody gazowanej GAIA Black
  • Wolna od BPA, litrowa butelka na wodę, którą można myć w zmywarce
  • 1 butla z gazem spożywczym CO2, przygotowuje do 80 litrów wody sodowej

Domowa woda gazowana w zasięgu ręki

Dzięki ekspresowi do napojów gazowanych SodaStream GAIA możesz przygotować swój napój gazowany w zaciszu własnego domu.

Bez niepotrzebnego noszenia butelek

Pyszny domowy napój gazowany bez dźwigania butelek z centrów handlowych i wynoszenia zużytych plastikowych butelek do kosza.

Świeże i szybkie przygotowanie

Przygotowana woda gazowana jest świeża i nie była przechowywana w sklepach przez miesiące.

Proste przygotowanie wody sodowej

Lekką, wolną od BPA plastikową litrową butelkę należy napełnić wodą z kranu do zaznaczonej linii i przykręcić do głowicy SodaStream GAIA Black.

Regulacja intensywności perlenia

Wystarczy nacisnąć kilka przycisków, aby nasycić kawę łagodnymi, średnimi lub mocnymi bąbelkami i można ją podawać.

Ponowne użycie butelki

Po wypiciu sody można ponownie użyć butelki, po prostu myjąc ją w zmywarce i wszystko jest gotowe do ponownego bąbelkowania.

Przenośne butelki

Butelka jest również wyposażona w zakrętkę, dzięki czemu można zabrać ze sobą domową lemoniadę musującą w dowolne miejsce lub przechowywać ją bezpiecznie schłodzoną w lodówce.

Parametry

Rodzaj produktu
Kolor
Marka
Butelek w opakowaniu
Bomby w opakowaniu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29786 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

90% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni