EZVIZ HB8 2K
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Kamera obrotowa i uchylna Wi-Fi EZVIZ HB8 2K z zasilaniem akumulatorowym
Pierwsza zasilana bateryjnie obrotowa i uchylna kamera bezpieczeństwa EZVIZ HB8 rewolucjonizuje złożoną instalację kamer zewnętrznych. Dzięki wyjątkowo długiej, 210-dniowej żywotności baterii, działa równie dobrze jak kamera przewodowa. A dzięki opcjonalnemu zasilaniu słonecznemu jest jeszcze lepsza.
Szczegóły ze wszystkich stron
HB8 2K rejestruje 360-stopniowe szczegóły z niewiarygodnie ostrą rozdzielczością i zapewnia bezpłatną pamięć masową na urządzeniu do automatycznego nagrywania aktywności.
Dane techniczne:
Sensor: 1/3" 4-megapikselowy sensor SMOS ze skanowaniem progresywnym
Obiektyw: 4 mm przy F1,6
Kąt widzenia: 100° (po przekątnej), 83° (w poziomie), 44° (w pionie)
Widoczność w nocy: do 49 stóp / 15 m
Wi-Fi i bezpieczeństwo
- Standard Wi-Fi: IEEE802.11b, 802.11g, 802.11n
- Zabezpieczenia: 64 /128-bitowy WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK
- Prędkość transmisji: 11b: 11Mbps, 11g: 54Mbps, 11n: 150Mbps
- Protokół: zastrzeżony protokół chmury EZVIZ
Wideo i przechowywanie
Maksymalna rozdzielczość: 2560 × 1440
Kompresja wideo: H.265 / H.264
- Wbudowana pamięć eMMC o pojemności 32 GB
- Obsługuje pamięć masową EZVIZ CloudPlay
Zasilanie i wymiary
Zasilanie: DC 5V / 2A
Pojemność baterii: 10400 mAh
Wymiary: 183 × 116 × 166 mm
Panel słoneczny
Do kamery 516810011 można podłączyć panel słoneczny.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.